  • 1. Data: 2016-04-24 18:07:34
    Temat: ING lubi przelewy robić
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Oj, ja to mam z tymi nowoczesnymi technologiami.

    Przelewam xxx zł za fatkurę. Wklepuje co trzeba, klikam dalej i trzeba
    wpsiać kod. Wpisuje. Klikam dalej i dostaje informajce "nie można
    skontaktować się z bankiem" wpierdziane przez lokalny javascript. I
    dupa. Zerkam w historię: nie ma.

    No cóż, wyklikuje ponownie. Tym razem nowy kod przechodzi bez problemów.

    Zgadnijcie co w historii? DWIE transakcje.

    Ja się pytam: skąd ING wziął managera ktory nie dośc że zarzadza stadem
    programistów-ignorantów to jeszcze wymyslił przetwarzanie wrażliwych
    rzeczy po stronie klienta? To nie tylko jest zwykłe dziadostwo i sraczka
    ajaxowo-javascriptowa. To jest rowniez potencjalny wektor ataku z
    gatunku "pokażmy mu ze nie przelało się to moze frajer przeleje 2x".
    Jestem frajer.

    Dżizas. Ja tu o jakiś chipach i TMach a tu stado tumanistow i artystów u
    sterów dużego banku stawia na "nowoczesność" i kilogramy studentów od JS.

    No, ale wszystko się ślicznie animuje więc jestem zwykły czepialski kilent.

  • 2. Data: 2016-04-24 21:16:43
    Temat: Re: ING lubi przelewy robić.
    Od: "Adamek" <g...@q...yu>

> [...]
    >
    > No cóż, wyklikuje ponownie. Tym razem nowy kod przechodzi bez problemów.
    >
    > Zgadnijcie co w historii? DWIE transakcje.

    Dziwną historię opisujesz.
    Używam ING od lat i nigdy nie miałem problemów.

  • 3. Data: 2016-04-24 22:31:39
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Adamek wrote:

    > Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dziwną historię opisujesz.
    > Używam ING od lat i nigdy nie miałem problemów.

    Proponuję się obudzić - od tego miesiąca jest promowany nowy system
    transakcyjny. Nie możesz używać od lat czegoś, co jest od 2 miesięcy.

    --
    Wysłane z pola.

  • 4. Data: 2016-04-24 23:24:29
    Od: W <w...@w...pl>

    Sebastian Biały wystukał, co następuje:

    > No, ale wszystko się ślicznie animuje więc jestem zwykły czepialski
    > kilent.

    Polecam iść na stronę "społeczności ING"... wystarczy słowo krytyki i jeden
    NadgorliwyKlient zjedzie Cię z góry na dół jaki to siaki i owaki jesteś bo
    teraz jest cudownie i się nie znasz... mnie się odechciało czegokolwiek, na
    stronę banku wchodzę przez sznurek w ulubionych (który ma działać
    przynajmniej do końca roku) i... zostawię tego potworka jako wydmuszkę z
    historią rachunku, bo i sama oferta ostatnio sssie paukę...

  • 5. Data: 2016-04-25 08:41:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-04-24 21:16, Adamek wrote:
    > Dziwną historię opisujesz.
    > Używam ING od lat i nigdy nie miałem problemów.

    Bo od lat nie bylo *nowego* UI. Pojawiło się z nienacka i w dobrym stylu
    współczesnej informatyki postawnowiono przyoszczędzić na QA i
    programistach. Za to nie oszczędzano na artystach.

  • 6. Data: 2016-04-25 08:45:42
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-04-24 23:24, W wrote:
    > Polecam iść na stronę "społeczności ING"... wystarczy słowo krytyki i jeden
    > NadgorliwyKlient zjedzie Cię z góry na dół jaki to siaki

    Wypełniam nadgorliwie "Opinie" które można sobie wyrazić. Nie przebieram
    w słowach. Bank odpowiada że jest mu przykro. Zawsze to coś, że dużej
    instytucji zrobiło się przykro.

    > przynajmniej do końca roku) i... zostawię tego potworka jako wydmuszkę z
    > historią rachunku, bo i sama oferta ostatnio sssie paukę...

    Po "dobrej zmianie" ktora pokazuje kompletny bałagan w głowie managerów
    od IT i security trzeba by się ewaukować. Niestety mam tam kredyt. I
    niestety: zarowno mbank jak i PKO mają taką samą sraczkę JS w swoich
    interfejsach wiec zakladam że to jest zakaźne. Innymi słowy nie ma gdzie
    uciekać przed debilizmem. Może SKOKi ;)

  • 7. Data: 2016-04-27 01:34:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adamek" nfj634$n2j$...@n...news.atman.pl

    > Dziwną historię opisujesz.
    > Używam ING od lat i nigdy nie miałem problemów.

    Ja także takich (a nawet żadnych z ING) problemów
    nie mam -- ale ja nie korzystam z usług ING. ;)

    Miałem podobny problem z EB -- stałe zlecenie (które
    rzekomo nie zostało zrealizowane) i ręczny przelew.
    Chodziło o ratę za samochód. Na szczęście nie o ratę
    ostatnią. :)

    Po prostu niektóre ;) banki trzeba omijać.

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=dCmp0bwC&cr=VagIpx
    EH&s=XPR7P2Hl <-- firmowe w Idea Banku
    (nie wiem, ile daję, chyba 6 dych)
    --