  • 11. Data: 2018-12-14 21:08:08
    Temat: Re: Koszty rachunku maklerskiego w (BZ) WBK przez 20 lat
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 14 Dec 2018 11:33:41 -0800 (PST), w
    <3...@g...c
    om>, zaqu
    <r...@g...com> napisał(-a):

    > brak opłat za prowadzenie rachunku (wymagane jest przeprowadzenie co najmniej
    jednej transakcji w miesiącu. W przypadku braku wymaganej transakcji pobierana jest
    opłata w wysokości 6 złotych od Klientów z dostępem do serwisu internetowego i 10
    złotych od Klientów bez dostępu do serwisu internetowego);

    > Jeśli ktoś nie logował się i nie korzystał przez 20 lat i był brak transakcji to
    masz minimum 72 zł (lub 120 ) rocznie. To masz 1440 lub 2400 zł kosztów. To z
    aktualnej taryfy, nie wiem jakie opłaty były wcześniej.

    Dochodzi można przez 3 lata (czy nawet teraz tylko 2), więc maks. 216/360zł.

  • 12. Data: 2018-12-14 21:20:51

    Na ile BM jest podmiotem odrębnym od macierzystego banku?
    Tak z ciekawości: czy BM są widziane w systemie Ognivo?
    Lub: czy bank w odpowiedzi na zapytanie systemu wskazuje rachunki i w banku i w
    powiązanym z bankiem BM?