  • 1. Data: 2003-03-05 09:46:03
    Temat: dumping monetarny
    Od: "antyterrorysta" <a...@n...pl>

    Przeciętna europejska krowa otrzymuje dopłatę w wys. 2,2 dolara dziennie
    (nie licząc tego, co otrzymuje od swego właściciela). Powodzi jej się
    lepiej, niż miliardom ludzi na całym świecie. Połowa ludzkości próbuje
    przetrwać za dochody poniżej 2 dolarów dziennie, w tym ponad 1/4 ludzkości
    ma na wyżywienie, mieszkanie, odzież, leczenie i naukę mniej niż jednego
    dolara dziennie. [...]
    http://maitri.diecezja.gda.pl/gazetka/my_64/html/kro
    wy.htm

  • 2. Data: 2003-03-05 10:29:47
    Temat: Re: dumping monetarny
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > ma na wyżywienie, mieszkanie, odzież, leczenie i naukę mniej niż jednego

    IMHO to trochę bezsensowne gadanie bo wszystko zalezy od poziomu
    cen na lokalnym rynku.
    U nas za komuny sprzedając 1USD na czarnym rynku (był kiedyś taki,
    a w bramach zamiast kantorów działali cinkciarze) można było dobrze
    sobie pojeść ;-)

    Pix

  • 3. Data: 2003-03-05 10:41:57
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

> [...]
    ludzkości
    > ma na wyżywienie, mieszkanie, odzież, leczenie i naukę mniej niż

    Idealista? Jak podrośniesz, to ci przejdzie...

    Grzexs

  • 4. Data: 2003-03-05 12:07:53
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Wed, 5 Mar 2003 10:46:03 +0100, "antyterrorysta"
    <a...@n...pl> wrote:

> [...]
    >ma na wyżywienie, mieszkanie, odzież, leczenie i naukę mniej niż jednego

    A masz zamiar jeść zamiast steka wołowego potrawkę z rumuna czy rosół
    z etiopczyka? Zastanów się chłopie, jak chcesz mieć co włożyć do gara
    to musisz czymś te krowy nakarmić. Zresztą ci głodujący też przecież
    gotówki wpieprzać nie będą, trzeba jednak jakoś chodować zwierzęta.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
    > Przeciętna europejska krowa otrzymuje dopłatę w wys. 2,2 dolara dziennie
    > (nie licząc tego, co otrzymuje od swego właściciela). Powodzi jej się
    > lepiej, niż miliardom ludzi na całym świecie.

    Jak tak zazdroscisz tej krowie to sie zatrudnij w unijnej oborze jako krowa,
    tez dostaniesz

    Przemek

  • 6. Data: 2003-03-05 13:36:36
    Od: z...@p...onet.pl

    > W wiadomości news:b44ghf$47f$1@atlantis.news.tpi.pl,
    >
    > Jak tak zazdroscisz tej krowie to sie zatrudnij w unijnej oborze jako krowa,
    > tez dostaniesz

    Iiii..., wątpię czy mógłby dać się wydoić - choćby naparstek mleka ;)

  • 7. Data: 2003-03-05 18:41:47
    Od: "valet" <v...@w...pl>

> [...]
    > ma na wyżywienie, mieszkanie, odzież, leczenie i naukę mniej niż jednego

    Ehhhh.... chłopie chyba źle wybrałeś grupę do szerzenia takich oświeconych
    myśli ;) Jakby Ci tu rzec cobyś zrozumiał; tutaj raczej ludziska twardo
    stąpają po ziemi i w przeciwieństwie do Ciebie co nieco rozumieja mechanizmy
    ekonomiczne. Bawia mnie tacy myśliciele, którym wydaje sie jakoby posiedli
    wiedzę tajemną i próbują indoktrynować "ciemne masy".
    Na Twoje usprawiedliwienie przypomniała mi sie taka sentencja: "kto za młodu
    nie był socjalistą, ten na starość będzie świnią";)))

    Piotrek

  • 8. Data: 2003-03-06 15:02:38
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Dnia 03/05/2003 06:41 PM, Użytkownik valet napisał:
    > Na Twoje usprawiedliwienie przypomniała mi sie taka sentencja: "kto za młodu
    > nie był socjalistą, ten na starość będzie świnią";)))

    A kto za młodu był socjalistą na starość zostanie złodziejem.

    Tomek

  • 9. Data: 2003-03-06 18:56:54
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Wed, 5 Mar 2003 19:41:47 +0100, "valet" <v...@w...pl> wrote:

> [...]
    >stąpają po ziemi i w przeciwieństwie do Ciebie co nieco rozumieja mechanizmy

    No właśnie, ja też nie rozumiem, dlaczego krowie jest lepiej? :) O ile
    te dane są prawdziwe, ale podejrzewam że dotacje do rolnictwa w Unii
    mogą być takie:)