  • 1. Data: 2005-06-05 20:50:37
    Temat: Wielka awaria w Eurobanku...a tu cisza..
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

    Od prawie tygodnia nie mozna wyjac swojej kasy, padly systemy informatyczne, a
    tu taka cisza na grupie??

  • 2. Data: 2005-06-05 20:59:00
    Temat: Re: Wielka awaria w Eurobanku...a tu cisza..
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Od prawie tygodnia nie mozna wyjac swojej kasy, padly systemy informatyczne, a
    > tu taka cisza na grupie??

    nikt z grupowiczow pewnie nie ma tam konta
    a jak ma kredyt to sie cieszy... ;-)

    kursor

  • 3. Data: 2005-06-05 21:07:33
    Od: "Bartek \"ANetGUS\" Aparta" <a...@s...pl>

    Użytkownik kuba napisał:
    > Od prawie tygodnia nie mozna wyjac swojej kasy, padly systemy informatyczne, a
    > tu taka cisza na grupie??

    Szanowni Państwo,

    W związku z awarią systemów informatycznych banku, wywołaną
    poniedziałkową burzą, która spowodowała poważne problemy energetyczne w
    całym regionie dolnośląskim przez ostatnie dwa dni występowały
    niedogodności w korzystaniu z naszych usług.

    W dniu wczorajszym w banku przywrócona została pełna funkcjonalność
    kasowa. Możliwe jest wykonywanie bez opóźnień wpłat i wypłat w
    placówkach banku posiadających obsługę kasową (lista placówek załączona
    poniżej).

    W dniu dzisiejszym nie będzie jeszcze możliwe dokonywanie transakcji
    kartami płatniczymi eurobanku (zarówno wypłat gotówki z bankomatów jak i
    płatności w miejscach zakupów).

    Możliwe jest składanie wniosków kredytowych, jednak realizacja umów
    kredytowych nastąpi w terminie późniejszym. Pod numerem Centrum Obsługi
    Klienta: 0 801 700 200 odpowiemy na wszystkie Państwa pytania.

    Za wszystkie niedogodności raz jeszcze serdecznie przepraszamy.

    Zarząd eurobanku

    --
    Bartosz "ANetGUS" Aparta
    SWNET TELECOM

  • 4. Data: 2005-06-05 21:20:10
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Bartek \"ANetGUS\" Aparta" <a...@s...pl> wrote:

    > W dniu dzisiejszym nie będzie jeszcze możliwe dokonywanie transakcji
    > kartami płatniczymi eurobanku (zarówno wypłat gotówki z bankomatów jak i
    > płatności w miejscach zakupów).

    Taaak. To jest najlepszy fragment.
    Eurobank powinien zmienić nazwę na Bank Chałupnictwa?

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 5. Data: 2005-06-05 21:20:50
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    > Możliwe jest składanie wniosków kredytowych, jednak realizacja umów
    > kredytowych nastąpi w terminie późniejszym.

    cos okolo 300ooo klientow, przekroj klientow, to: kredytobiorcy i skladajacy
    lokaty a reszta to ... testerzy
    nikt tak naprawde nie potrzebuhe dostepu do tego banku czesciej niz raz na
    miesiac, a poniewaz nie ma tam zadnej szansy na dostep online, wiec i nawet
    z ciekawosci trudno tam zagladnac
    kto by wiec mial spostrzec, ze tego banku nie ma ;-)
    ci co maja kredyt ? wali ich to
    ci co maja lokaty - ich interesuje jednorazowy dostep po jakims tam czasie -
    byc moze dopiero na jesieni

    Tym niemniej zjawisko jest bardzo intrygujace - oto jakis tam piorun
    rozwalil bank na lopatki, ciekawe o tyle, ze podkresla fakt mozliwosci
    zauwazenia ze bank nieistnieje - po dosc dlugim czasie od znakow na niebie

  • 6. Data: 2005-06-05 21:21:24
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 5 Jun 2005 22:50:37 +0200, "kuba" <k...@g...pl> wklepał(-a):

    >Od prawie tygodnia nie mozna wyjac swojej kasy, padly systemy informatyczne, a
    >tu taka cisza na grupie??

    Bo tam nie korzystają z Internetu, to nic nie wiemy. :)

  • 7. Data: 2005-06-06 01:53:23
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-06-05 kuba napisał(a);

    > Od prawie tygodnia nie mozna wyjac swojej kasy

    Eeee, placilem karta eurobanku za zakupy w sobote. Zeby nie bylo
    watpliwosci to zaplacilem (a przynajmniej wyszedlem z zakupami ze
    sklepu, wiec chyba OK :P). Mimo, ze na stronie rzeczywiscie
    informuja, ze nie powinno bylo mi sie udac.

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 8. Data: 2005-06-06 05:34:18
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

> [...]
    > sklepu, wiec chyba OK :P). Mimo, ze na stronie rzeczywiscie
    > informuja, ze nie powinno bylo mi sie udac.

    Ile płaciłes za zakupy? Poniżej 200 zł ?

  • 9. Data: 2005-06-06 15:27:21
    Od: PARKER <adamparker@[WYTNIJTO]gazeta.pl>

    Dnia 2005-06-05 22:50, Użytkownik kuba napisał:
    > Od prawie tygodnia nie mozna wyjac swojej kasy, padly systemy informatyczne, a
    > tu taka cisza na grupie??

    Mam ich powli dosyć. Dzisiaj ( Poniedziałek 6 VI ) dzwonili że już
    działa i co ???
    Godz 16 awaria systemu !!!!!!!!!!!!!!!! Znów !!!!!!!!!
    Warszawa
    Jaja sobie robią z ludzi .

  • 10. Data: 2005-06-06 17:19:08
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-06-06 jaQbek napisał(a);

    > Ile płaciłes za zakupy? Poniżej 200 zł ?

    Tak, cos w okolicach szesciu dych. Wtedy akceptuja transakcje bez
    sprawdzania?

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com