  • 1. Data: 2012-11-06 01:56:46
    Temat: IDEA Bezzwrotna pożyczka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Idea Bank wysyła mi reklamę oferując 15.000 bezzwrotnej pożyczki.
    Z ciekawości - jaki bzdetny produkt reklamuje ten mailing - inaczej - gdzie
    haczyk?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 2. Data: 2012-11-06 02:26:45
    Temat: Re: IDEA Bezzwrotna pożyczka
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
    > Idea Bank wysyła mi reklamę oferując 15.000 bezzwrotnej pożyczki.

    ha ha ha

    za darmo to mozna co najwyzej w morde dostac.

    > Z ciekawości - jaki bzdetny produkt reklamuje ten mailing - inaczej - gdzie
    > haczyk?

    wielki jak dzwig portowy

    Okres trwania pożyczki: 120 miesięcy

    Warunki:
    1. spłata odsetek
    2. utrzymanie oraz prawidłowa obsługa umowy o abonament księgowy w Tax
    Care SA przez cały okres obowiązywania umowy pożyczki

    samych odsetek zapłacisz w cholere przez 10 lat, nie mowiac jeszcze o
    abonamencie.

    to jest chyba oferta dla "nie dla idiotów".