  • 31. Data: 2015-07-30 08:38:50
    Temat: Re: Grecy cofają się w rozwoju bankowości - wraca obrót gotówkowy
    Od: " 666" <...@...6>

    A BANKnoty kto emituje??

    -----

  • 32. Data: 2015-07-30 09:51:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    net...
    Dnia Wed, 22 Jul 2015 13:22:18 +0200, J.F. napisał(a):

    >Serwery w banku to zarobią co najwyżej na waciki.
    >Do BTC są już wyspecjalizowane układy, a zarabia się tak:
    >http://www.zerohedge.com/news/2013-12-25/trip-throu
    gh-bitcoin-mines

    Tylko wiesz, majac takie cos:
    a) szybko bym wymienil wykopane BTC na solidniejsza walute,
    b) gdyby solidniejszej waluty starczalo na biezace potrzeby, produkcja
    byla duza, a cena rosla ... no, mozna by sie pokusic o akumulowanie
    powiedzmy polowy tych BTC na przyszlosc.
    c) a w ogole to inwestorow poszukac/akcje sprzedac, podpierajac sie i
    wartoscia zgromadzonych BTC i aktualna wartoscia produkcji :-)

    J.

  • 33. Data: 2015-07-30 10:29:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-07-29, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    [...]

    > Serwery w banku to zarobią co najwyżej na waciki.
    >
    > Do BTC są już wyspecjalizowane układy, a zarabia się tak:
    > http://www.zerohedge.com/news/2013-12-25/trip-throug
    h-bitcoin-mines

    BTC się zajebiście sprawdza do inwestowania w HYIPy, jako praktycznie bezkosztowa
    platforma. Ja obecnie wykręcam dzienny zysk >100 zł (w weekendy trochę mniej),
    przy wkładzie początkowym 4000 zł. :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 34. Data: 2015-07-31 09:00:58
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 30 Jul 2015 10:29:57 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

> [...]
    > platforma. Ja obecnie wykręcam dzienny zysk >100 zł (w weekendy trochę mniej),

    Taki elektroniczny ambergoldzik? ;) Jak to działa? Coś możesz zdradzić?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 35. Data: 2015-07-31 09:02:27
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 30 Jul 2015 09:51:17 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    > byla duza, a cena rosla ... no, mozna by sie pokusic o akumulowanie
    > powiedzmy polowy tych BTC na przyszlosc.

    A tu przychodzi kolejne załamanie kursu i możesz co najwyżej sobie
    wydrukować te BTC i ściany nimi wytapetować :)

    > c) a w ogole to inwestorow poszukac/akcje sprzedac, podpierajac sie i
    > wartoscia zgromadzonych BTC i aktualna wartoscia produkcji :-)

    Tu na pewno znajdą się chętni, choć raczej będzie to szemrane towarzystwo.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 36. Data: 2015-07-31 10:06:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-07-31, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    [...]

    > Taki elektroniczny ambergoldzik? ;) Jak to działa? Coś możesz zdradzić?

    Jasne, to żadna tajemnica. ;)
    Przykład takiego serwisu (podaję bez reflinka jak coś, nie mam zamiaru innych
    namawiać):
    https://coinsera.com/ (moje ROI: 164%)

    Mam takich 10 serwisów obecnie działających i płacących, które oceniam na
    "średnio-terminowe", tzn.
    które wg mnie będą płacić przynajmniej 3-5 miesięcy. Mam swój sposób weryfikacji,
    strategię inwestycyjną,
    staram się nie ulegać emocjom i nie pakować za dużo w 1 serwis itd.

    A na liście do sprawdzenia/rezerwowych kolejne 15. Dwa które miałem i im się padło
    nie zarobiły,
    ale reszta odrobiła stratę w ciągu tygodnia (straty są rzędu zazwyczaj 3-30%
    włożonych środków,
    rzadko kiedy ma się takiego pecha, że wpłacasz i od razu serwis przestaje 1 dnia
    wypłacać :)
    Wszystkie oczywiście obiecują, że zarabiają na inwestycjach, foreksie, bookmacherce
    itd. ale wiadomo że to ściema. :)

    To oczywiście są piramidy. Płaci dopóki daje radę, a jak przestaje, to admin zamyka
    kranik,
    zbiera kasę i znika. Oczywiście na takiej zabawie można stracić, ale można też
    zarobić. ;)
    Statystycznie podobno 1/3 daje radę zarabiać, co uważam za wynik lepszy niż na
    foreksie.
    Oczywiście sumaryczny wynik to nie jest jakaś niebotyczna kwota, ale ~10-50% ukręcam
    miesięcznie (są lepsze i gorsze miesiące).

    A dzienny zysk jak przy rocznej lokacie robi wrażenie :D

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 37. Data: 2015-07-31 11:34:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Jul 2015 09:02:27 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > A tu przychodzi kolejne załamanie kursu i możesz co najwyżej sobie
    > wydrukować te BTC i ściany nimi wytapetować :)

    Dlatego tylko polowa :-)
    Zakladam jednak, ze kurs rosnie, wiec co - szybko zmieniac te BTC na
    dolary, ktore traca na wartosci ?

    > Tu na pewno znajdą się chętni, choć raczej będzie to szemrane towarzystwo.

    Niekoniecznie. Szemrany to jestem ja, skoro im drogo sprzedaje udzialy
    w produkcji niczego :-)

    Tak czy inaczej - raczej staralbym sie szybko zamienic te BTC na
    prawdziwe pieniadze :-)

    J.

  • 38. Data: 2015-07-31 11:36:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-31 o 11:34, J.F. pisze:

    > Tak czy inaczej - raczej staralbym sie szybko zamienic te BTC na
    > prawdziwe pieniadze :-)

    potem te prawdziwe pieniądze na jeszcze coś prawdziwszego. A potem
    zainwestować w jakieś tulipany czy inne BTC.
    I tak się to życie kręci w kółko :) Ci "szemrani" kupujący BTC robią to
    samo co my, tylko są w innej części cyklu :)

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2015-07-31 12:16:24
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-07-31, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Tak czy inaczej - raczej staralbym sie szybko zamienic te BTC na
    > prawdziwe pieniadze :-)

    Tylko podeprzyj sobie tyłek interpretacją podatkową (oficjalną)
    zanim zaczniesz. Bo w Polsce tradycyjnie burdel w tym temacie
    jest. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 40. Data: 2015-07-31 12:46:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Jul 2015 12:16:24 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):
    > [...]
    >
    > Tylko podeprzyj sobie tyłek interpretacją podatkową (oficjalną)
    > zanim zaczniesz. Bo w Polsce tradycyjnie burdel w tym temacie
    > jest. :)

    O ile sie orientuje, to nie ma.
    Wydaje prawdziwe pieniadze na serwery, produkuje jakies tam "BTC",
    sprzedaje je za prawdziwe pieniadze - to zaden problem podatek
    dochodowy obliczyc. Gorzej z VAT :-)

    Co innego, jakbym tych BTC nie sprzedawal :-)

    J.