  • 11. Data: 2010-04-24 17:06:05
    Temat: Re: Głupie procedury w Millenium
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Nie rozumiem na czym polega to "niezręcznie".
    > Można prosić o perę słów wyjaśnienia?

    Było już. Chodzi o to, że bank zawsze znajdzie jakąś furtkę, żeby
    ściągnąć z konta kasę na spłacenie KK. Zdaje się, że chodziło w tej
    dyskusji o jakieś sporne płatności czy fraudy. Może ktoś lepiej pamięta
    i się podejmie lepszego objaśnienia?

    --
    Grzexs

  • 12. Data: 2010-04-24 18:02:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Grzexs <g...@g...pXl> writes:

> [...]
    > dyskusji o jakieś sporne płatności czy fraudy. Może ktoś lepiej
    > pamięta i się podejmie lepszego objaśnienia?

    Zwykle w umowach KK (generalnie kredytów) jest zapis typu: "bank może
    ściągnąć sobie należność z dowolnego konta klienta prowadzonego w banku"
    Nawet nie muszą nic kombinować.

    KJ

    "We all know Linux is great...it does infinite loop
    in 5 seconds." (Linus Torvalds)

  • 13. Data: 2010-04-25 09:09:41
    Od: PP <n...@n...pl>

    trzeba pamietac jeszcze o jednym, w millenium konto osobiste jest platne
    7 zl mc (standardowe), wiec to dodatkowy koszt, nawet jesli saldo
    bliskie zera

  • 14. Data: 2010-04-25 22:39:23
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > trzeba pamietac jeszcze o jednym, w millenium konto osobiste jest platne
    > 7 zl mc (standardowe), wiec to dodatkowy koszt, nawet jesli saldo
    > bliskie zera

    A tak w ogóle... To po co się właściwie męczyć z Millennium? Ani tanie,
    ani jakieś super oprocentowane, ani "prestiżowe" (cokolwiek by to nie
    znaczyło).
    --
    Grzexs

  • 15. Data: 2010-04-26 06:57:43
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pXl> napisał w wiadomości

> [...]
    > z konta kasę na spłacenie KK. Zdaje się, że chodziło w tej dyskusji o
    > jakieś sporne płatności czy fraudy. Może ktoś lepiej pamięta i się

    Dzięki.
    Już myślałem, że może "nie wypada" mieć na koncie kasę i jednocześnie
    korzystać z KK, ale tak to rozumiem o co biega.
    P.G.