  • 41. Data: 2021-05-03 17:16:42
    Temat: Re: Giełdy BTC
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > się spadki [1]). Wcześniej spadki też były, ale na mniejszą
    > skalę (chociaż procentowo też dużo).
    >
    > Dlatego po spadkach następuje zazwyczaj 2 letni okres akumulacji,
    > trendu można powiedzieć "bocznego", potem ostrożnych wzrostów,
    > potem euforii (cykl na btc trwał jak na razie ok. 4 lata).
    >
    > Rynek krypto zachowuje się jak na razie bardzo technicznie. :)
    >
    > [1] Piszę "udało" bo więcej w tym było szczęścia - jasne, bałem się że
    > to już za wysoko urosło, ale też bardziej postanowiłem "wyjść" dla
    > spokoju psychicznego. Teraz gram dużo spokojniej, ze strategiami i

    Czy koparka kryptowalut ma z tym coś wspólnego, czy to do czego innego
    służy?

    --
    animka

  • 42. Data: 2021-05-03 17:20:42
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > On 2021-05-02, Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Polskie prawo nie pozwala świadczyć porad inwestycyjnych bezkarnie,
    > więc nie sądzę by ktoś był w stanie Ci pomóc.

    Rozumiem, chociaż ktoś kiedyś też zaczął i musiał mieć jakieś instrukcje.

    --
    animka

  • 43. Data: 2021-05-04 00:16:06
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-03 o 17:20, Animka pisze:

    > Rozumiem, chociaż ktoś kiedyś też zaczął i musiał mieć jakieś instrukcje.
    Znakazłam:
    https://academy.bitbay.net/courses/zrozumiec-bitcoin
    a/lectures/19633377

    --
    animka

  • 44. Data: 2021-05-08 14:22:34
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 3 maja 2021 o 17:34:25 UTC+2 Animka napisał(a):

    > Czy koparka kryptowalut ma z tym coś wspólnego, czy to do czego innego
    > służy?

    O ludziu, skoro nawet Animka chce wchodzić w krypto to zaraz to p*lnie z wielkim
    hukiem! Trzeba zajmować krótką pozycję - ma ktoś do pożyczenia BTC, za jaką opłatą i
    dlaczego tak drogo? ;>

  • 46. Data: 2021-05-10 00:37:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > Nie chce mi się tego oglądać.

    ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 45. Data: 2021-05-10 00:37:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jeśli ludzie się sparzą raz, to już nigdy tak nie wzrośnie.

    ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,
    jak pisze się słowo właściwe." Julian Tuwim

  • 47. Data: 2021-05-11 22:28:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 3 maja 2021 o 00:21:27 UTC+2 Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Obejrzyj "Gry Wojenne", pod koniec filmu jakoś.

    "Funny thing" i dalej?

  • 48. Data: 2021-05-11 22:37:05
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 11 maja 2021 o 22:28:40 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > "Funny thing" i dalej?

    A nie, jednak: "A strange game."
    'Funny thing" to taka lepsza wersja eureka'i ;>

  • 49. Data: 2021-05-12 16:52:28
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > A nie, jednak: "A strange game."

    Right.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 50. Data: 2021-05-13 12:30:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 May 2021 16:52:28 +0200, Krzysztof Halasa wrote:

    > Right.

    P.S a tymczsem
    https://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-
    artykuly/bitcoin-run%C4%85%C5%82-bo-elon-musk-ma-kap
    rys-tesla-ju%C5%BC-nie-akceptuje-krytpowaluty-przez-
    energi%C4%99-z-w%C4%99gla/ar-BB1gGlCK?ocid=entnewsnt

    "Bitcoin gwałtownie traci na wartości. Tesla ogłosiła bowiem, że jest
    zaniepokojona wzrostem wykorzystania paliw kopalnych do kopania
    wirtualnej waluty. A jeszcze kilka tygodni temu Elon Musk się nią
    zachwycał.
    Elon Musk, miliarder, do którego należy motoryzacyjna spółka Tesla,
    zmienił zdanie. Nieoczekiwanie oświadczył, że gigant motoryzacji nie
    będzie już akceptował kryptowaluty bitcoin jako środka płatniczego. "

    I tak jakos dziwnie malo traci ... ciagle sa ludzie zainteresowani?

    J.