eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetinBank - dno z mułem - tragedia › Re: GetinBank - dno z mułem - tragedia
  • Data: 2007-04-10 16:32:45
    Temat: Re: GetinBank - dno z mułem - tragedia
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > szanowny getin banku, ile TYGODNI/MIESIĘCY/LAT* jeszcze poczekam na konto
    > gb24?
    ja czekalem prawie 1-miesiac od zlozenia wniosku.
    A standard obslugi w oddziale jest tragiczny, przewaznie 1 osoba obslugujaca
    a 4 inne od specjalnych zadan, czyli nie obsluguja klientow.
    Indentyfikator daja w oddziale, bo jest tam rowniez macierz kodow
    jednorazowych, a zapakowane to jest jak ruskie babuszki, plastikowa koperta
    w niej koperta z kartonu a w niej koperta na listy, w ktorej sa kody i
    identyfikator.
    Interfejs bardzo prosty i ubogi, ale lokaty np. dwutygodniowe 3,8% przy
    malej kwocie wychodza bez podatku, czyli mamy niezla oferte porownywalna z
    oproc. 4,7% (standard "nieobelkowany")


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1