eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetinBank - dno z mułem - tragedia › Re: GetinBank - dno z mułem - tragedia
  • Data: 2007-04-10 16:44:00
    Temat: Re: GetinBank - dno z mułem - tragedia
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krzysztof napisał(a):
    >> szanowny getin banku, ile TYGODNI/MIESIĘCY/LAT* jeszcze poczekam na konto
    >> gb24?
    > ja czekalem prawie 1-miesiac od zlozenia wniosku.
    > A standard obslugi w oddziale jest tragiczny, przewaznie 1 osoba obslugujaca
    > a 4 inne od specjalnych zadan, czyli nie obsluguja klientow.
    > Indentyfikator daja w oddziale, bo jest tam rowniez macierz kodow
    > jednorazowych, a zapakowane to jest jak ruskie babuszki, plastikowa koperta
    > w niej koperta z kartonu a w niej koperta na listy, w ktorej sa kody i
    > identyfikator.
    > Interfejs bardzo prosty i ubogi, ale lokaty np. dwutygodniowe 3,8% przy
    > malej kwocie wychodza bez podatku, czyli mamy niezla oferte porownywalna z
    > oproc. 4,7% (standard "nieobelkowany")


    Partyzanci, bede ich co jakis czas nachodzil az znajda identyfikator.
    Co ciekawe w odziale jest wielka ksiega wszystkich lokat., oplat
    kredytow ale 3,8% na 1 tydzien NIEMA. A jakby sie ktos chcial zalapac
    na 5,5% na 4 miesiace to ma czas do czerwca ale regulamin promocji
    NIEMA :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1