  • 11. Data: 2008-05-13 13:28:06
    Temat: Re: Getin - lewe prowizje przy kredytowaniu aut
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ja zauważam rosnącą irytację całego otoczenia kiedy blokuję stanowisko na
    > czas przeczytania *i zrozumienia* kilku/kilkunastu stron napisanych
    > drobnym
    > maczkiem.
    >
    > p. m.

    również czytam lub chociaz przeglądam jeżeli przeczytałem wcześniej np. w
    internecie

    a irytacja pracownika jest jesczze wieksza jak prosze o regulaminy, o
    ktorych w umowie jest napisane, ze "klient potwierdza podpisem, ze sie z
    nimi zapoznal"!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2008-05-13 13:41:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" g0c51h$1no4$...@o...icpnet.pl

    > a irytacja pracownika jest jesczze wieksza jak prosze o regulaminy, o
    > ktorych w umowie jest napisane, ze "klient potwierdza podpisem, ze sie z
    > nimi zapoznal"!

    Ja nie lubię takich zirytowanych i zauważam to w ich obecności
    wyraźnie, chyba że właśnie kończę z takim zirytowanym znajomość.

    Zawsze możesz poprosić o interwencję przełożonego i dać do
    zrozumienia, że irytacja jedynie wydłuży czas oczekiwania. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 13. Data: 2008-05-13 23:35:22
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Romek" <r...@e...pl> writes:

> [...]
    > wartości auta które idzie w kredycie np. przy 50tys zl, agent wkłada sobie
    > do kieszeni powiedzmy 5tys zl. Kredytobiorcy daje do podpisania kwit o
    > treści "Kwituję odbiór kwoty 5tys zl"
    > Jesli w gąszczu papierów do podpisania klient zorientuje się co
    > podpisuje, przebiegły agent tłumaczy iz bank musi w ten sposób ukrywac
    > prowizję ze wzgledu na ustawę antylichwiarską itd. lub ewentualnie inną
    > bajkę. Kredytobiorca najczęściej jest nieświadomy że we wniosku o kredyt
    > wystapił o dodatkową gotówkę. Pomijam oczywiście to iż powinno się czytać co

    To jakies chore jest, slyszalem o przekretach wykonywanych wspolnie
    przez klientow i pracownikow, ale tego chyba nie mozna zaliczyc do
    takiej kategorii?

    Jakim klientem trzeba byc zeby sie na to zgodzic? No nie wiem, czy oni
    wczesniej podaja wysokosc odsetek (rat) itd. z uwzglednieniem tej
    "prowizji"?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 14. Data: 2008-05-14 22:16:53
    Od: "Romek" <r...@e...pl>

> [...]
    >
    > Jakim klientem trzeba byc zeby sie na to zgodzic? No nie wiem, czy oni
    > wczesniej podaja wysokosc odsetek (rat) itd. z uwzglednieniem tej

    Jest to z pewnością chore, jednak niestety prawdziwe. Mało tego ten
    agent oferuje od 6-8% prowizji od udzielonego kredytu handlarzom aut w
    zamian za doprowadzenie kupującego właśnie do jego biura. Komisy w
    większości pozrywały z nim współpracę i same zaczęły oferować kredyty
    samochodowe, ze względu na to, że to właśnie właściciel komisu zbierał cięgi
    od człowieka który zakupił auto w kredycie. Pozostali pojedynczy handlarze,
    pod których otworzył sobie wirtualny autokomis do którego są wstawiane i
    sprzedawane samochody, najczęściej kupione za 100E ale przywiezione do kraju
    mają wartość w kredycie nieraz i 70-80tys zl

  • 15. Data: 2008-05-14 23:29:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Romek" g0focu$8aa$...@i...gazeta.pl

    > sprzedawane samochody, najczęściej kupione za 100E ale przywiezione do kraju
    > mają wartość w kredycie nieraz i 70-80tys zl

    Za sto Euro?

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 16. Data: 2008-05-15 10:16:11
    Od: "Romek" <r...@e...pl>

    > Za sto Euro?
    Tyle najczęściej widnieje na umowie lub fakturce za sprowadzony pojazd,
    który następnie jest sprzedawany w kredycie w kwocie wielokrotnie wyższej,
    nawet bank się sam z siebie dostosował do przekrętów akcyzowych i nie robi z
    tego problemu. Ogólnie niezłe bagno.

  • 17. Data: 2008-05-15 11:58:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Romek" g0h2hm$lvd$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > nawet bank się sam z siebie dostosował do przekrętów akcyzowych i nie robi z

    Jeśli to akcyzowy przekręt, to IMO USy są antyprzekrętnie zabezpieczone. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 18. Data: 2008-05-15 18:31:00
    Od: Ra <w@stopce>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > "Romek" g0h2hm$lvd$...@i...gazeta.pl

    > Jeśli to akcyzowy przekręt, to IMO USy są antyprzekrętnie zabezpieczone. ;)

    może jakoś nie wszystkie, kolega teraz kupił auto sprowadzone ze
    szwajcarii za 45tys, a na umowie było 500 euro

  • 19. Data: 2008-05-30 08:48:41
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    To dostanie po d..., bo Szwajcaria nie jest w unii i UC ma prawo zweryfikować wartość
    w ciagu 5 lat.
    JaC

    -----