  • 1. Data: 2014-09-03 12:50:10
    Temat: Getin Online - działa komuś?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Próbuję się właśnie zalogować do Getinu. Podaję identyfikator,
    przechodzę do wprowadzania hasła, wpisuję literki i... pokazuje się
    strona z komunikatem, że przeglądarka (Firefox) pracuje w trybie
    offline. Wyłączam tryb offline i klikam "próbuj ponownie". Tak, jakby
    strona banku wymuszała na przeglądarce przejście w tryb offline ergo nie
    da się zalogować do systemu. Ktoś też tak ma?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2014-09-03 13:00:18
    Temat: Re: Getin Online - działa komuś?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-09-03 12:50, Krystek pisze:
> [...]
    > strona banku wymuszała na przeglądarce przejście w tryb offline ergo nie
    > da się zalogować do systemu. Ktoś też tak ma?

    Przez przeglądarkę Chrome udało mi się zalogować - przez Firefoksa nie.
    A jeszcze wczoraj wszystko pięknie działało. Pewnie to wina aktualizacji
    Fx do wersji 32.0 Co za...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2014-09-03 14:41:19
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    U mnie na FX32 działa bez zająknięcia.

  • 4. Data: 2014-09-03 18:15:14
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-09-03 14:41, Konfabulator pisze:
    > U mnie na FX32 działa bez zająknięcia.

    Wlazłem na inną stronę, na której trzeba się logować (panel konta, ale
    nie bankowego) i też wywaliło - przeglądarka przełączyła się do trybu
    offline. We wcześniejszych wersjach przeglądarki Firefox tego nie miałem.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2014-09-04 21:30:08
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-09-03 14:41, Konfabulator pisze:
    > U mnie na FX32 działa bez zająknięcia.

    Winna było rozszerzenie, które po aktualizacji zaczęło gryźć się z
    najnowszym Firefoksem i odstawiać różne cuda. Sprawdzałem po kolei
    wszystkie na liście i wyłączałem, aż wreszcie natrafiłem na to felerne.
    Teraz jest już OK. Do wersji 31.0 Firefoksa działało.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/