  • Data: 2019-07-03 16:15:44
    Temat: Getin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy to w tym banku normalne ?

    Kredyt mam niecaly miesiac ... na ST brak info wsrod kredytow.
    W przyszlych platnosciach - brak raty.

    W aplikacji mobilnej - tez brak.

    Ale powiadomienie o bliskiej splacie przez aplikacje przyszlo.

    W koncie jest tzw "sejf" - umozliwia zablokowanie srodkow.
    Ale co to blokuje, a czego nie blokuje ?
    Splaty kredytu mam nadzieje nie blokuje ? :-)

    Ustawic wiekszej blokady niz stan konta sie nie da ... i mam wrazenie,
    ze jak z konta zejdzie, to i kwota sejfu spada, a po wplywie pieniedzy
    nie wraca.

    W apce mobilnej ... sejfem chyba nie da sie zarzadzac ?
    A trzeba sie dobrze wpatrywac, zeby zobaczyc ile tam schowane.

    J.