  • 1. Data: 2019-07-03 16:15:44
    Temat: Getin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Czy to w tym banku normalne ?

    Kredyt mam niecaly miesiac ... na ST brak info wsrod kredytow.
    W przyszlych platnosciach - brak raty.

    W aplikacji mobilnej - tez brak.

    Ale powiadomienie o bliskiej splacie przez aplikacje przyszlo.

    W koncie jest tzw "sejf" - umozliwia zablokowanie srodkow.
    Ale co to blokuje, a czego nie blokuje ?
    Splaty kredytu mam nadzieje nie blokuje ? :-)

    Ustawic wiekszej blokady niz stan konta sie nie da ... i mam wrazenie,
    ze jak z konta zejdzie, to i kwota sejfu spada, a po wplywie pieniedzy
    nie wraca.

    W apce mobilnej ... sejfem chyba nie da sie zarzadzac ?
    A trzeba sie dobrze wpatrywac, zeby zobaczyc ile tam schowane.

    J.

  • 2. Data: 2019-07-03 16:59:46
    Temat: Re: Getin
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5d1cb916$0$505$6...@n...neostrada.pl

    > Kredyt mam niecaly miesiac ... na ST brak info wsrod kredytow.
    > W przyszlych platnosciach - brak raty.

    > W aplikacji mobilnej - tez brak.

    Mam tam lokatę, bo miały być za nią wisienki -- reklamację
    w sprawie tych wisienek złożyłem... Widzę naliczone %%, ale
    nieprawdziwe zarówno via WWW jak i przez aplikację -- i tak
    ma być zgodnie z zamiarem ING. :)

    --