  • 21. Data: 2005-09-26 18:29:49
    Temat: Re: Gdzie zglaszac przypadki zadania wyz. ceny przy platnosci karta?
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Użytkownik radekp napisał...
    Mon, 26 Sep 2005 17:50:08 +0200, , "Leszek"
    napisał(-a):

    > No właśnie - kolega _pójdzie_ no innego sklepu, lub zamówi przez
    > internet, gdzie nie widział takich kwiatków

    No i w efekcie zapłaci dokładnie tyle samo -- no ale radość z zapłaty
    kartą
    podobno bezcenna :))

    ------------

    Owszem, jeśli kupuję np komputer za 4 tysiące i zapłacę za niego dopiero
    za (prawie) 2 miesiące (płatność kartą kredytową, więc bez żadnych
    odsetek) - zamiast obecnie robić debet i płacić niemałe odsetki...
    Rozmawiamy przecież także o kartach kredytowych - rozumiesz:
    "rozmawiamy", a to zazwyczaj oznacza kulturalną wymianę zdań, a nie
    twoje odzywki.

    Leszek

  • 22. Data: 2005-09-26 18:41:09
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Sep 2005 20:23:12 +0200,
    osoba podpisana: Leszek <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>
    napisała:

    > przez
    >
    > Podaję od chyba 1997 roku, nie tylko nie mam żadnego spamu, ale również
    > umiem
    > cytować posty, czego i tobie życzę :>
    > ------
    >
    > Napisz w jakimś przyzwoitym formacie, a nie w QP, to program bedzie
    > wcinal twoje posty - na razie tylko twoje zle cytuje.
    O. A mój wogóle nie zauważył, sprawdziłem i cytował dobrze.
    Czary jakieś czy co ?

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

  • 23. Data: 2005-09-26 18:51:51
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" napisał

    > O. A mój wogóle nie zauważył, sprawdziłem i cytował dobrze.

    > Czary jakieś czy co ?

    Jakieś czary _zdecydowanie_, bo Twoje cytuje dobrze. Tyle, że Ty piszesz
    w plain text.

    Leszek

  • 24. Data: 2005-09-26 20:06:39
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 26 Sep 2005 20:51:51 +0200, w <dh9g0d$2bfs$1@main.viknet.pl>, "Leszek"
    <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Kamil Jońca" napisał

    > Jakieś czary _zdecydowanie_, bo Twoje cytuje dobrze. Tyle, że Ty piszesz
    > w plain text.

    Ale jego czytnik dobrze zacytował moje posty. Czary?

  • 25. Data: 2005-09-26 20:08:58
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 26 Sep 2005 20:23:12 +0200, w <dh9f8k$2aca$1@main.viknet.pl>, "Leszek"
    <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> napisał(-a):

    > Napisz w jakimś przyzwoitym formacie, a nie w QP, to program bedzie
    > wcinal twoje posty - na razie tylko twoje zle cytuje.

    QP jest dozwolony formatem pisania na newsy.

    > Nagłówki za to można dowolnie skracać, bo i mniej treści i niepotrzebne,
    > bo hierarchia się zachowuje (a adresy e-mail zbędne).
    > Jak na 8 lat to mało się nauczyłeś :)

    Na pewno więcej od ciebie i raczej nic nie wskazuje, aby cokolwiek tutaj się
    zmieniło. Zamiast bezpodstawnego szczekania na innych napisz do producenta
    twojego czytnika, że wypuścił bubla, który nie potrafi wcinać postów. Do tej
    pory, zgodnie z netykietą, musisz dodawać znaki cytowania ręcznie skoro nie
    potrafiłeś znaleźć sobie dobrego narzędzia :). Przykre :>

  • 26. Data: 2005-09-29 21:08:30
    Od: "Telemach" <t...@p...onet.pl>

    > Ostatnio odwiedziłem sklep komputerowy i na cenniku było napisane: "Przy
    > płatności gotówką rabat 3% - ceny w cenniku są z uwzględnieniem rabatu" :)

    W Krakowie jest sklep firmy Apollo. Do niedawna robili klientow w bambuko i
    zadnej informacji nie bylo, dopiero przy wyciagnieciu karty informowali o tym ze
    dolicza 3%. Na szczescie dla konsumentow pana dyrektora tej firmy odwiedzil
    inspektor z Panstwowej Inspekcji Handlowej i nakazal umieszczenie w sklepie
    czytelnej informacji o tych 3%. Jezeli macie jakies problemy ze sklepem lub
    lokalem gdzie nie informuja o dodatkowej prowizji przy zaplacie karta to PIH
    chetnie sie nimi zajmie.

    - Telemach -