  • 11. Data: 2005-09-26 08:30:44
    Temat: Re: Gdzie zglaszac przypadki zadania wyz. ceny przy platnosci karta?
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 25 Sep 2005 22:27:30 +0200, w <dh717m$2c7p$2@main.viknet.pl>, "Leszek"
    <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> napisał(-a):

    > Cwaniaki;) Chyba mają taką możliwość...
    > Tacy też się skończą. Zapytałbym - brac u pana czy u konkurencji? Jeśli
    > ludzie bedą omijali takie sklepy a zwaniakami, to cwaniaki się sami
    > opamietają.

    Ty chyba jesteś zdrowo pierdolnięty. W sklepach komputerowych marża wynosi
    raptem kilka %. Zgadnij czemu praktycznie żaden sklep komputerowy nie umożliwia
    płatności kartą.

  • 12. Data: 2005-09-26 15:43:33
    Od: " " <m...@g...pl>

    > Kolega socjalista? Mamy gospodark=EA rynkow=B1, mo=BFna uda=E6 si=EA do =
    > innego sklepu.
    > Przymusu kupowania chyba nie mamy?

    Przymusu nie ma, ale wprowadzac w blad tez nie mozna. Te 2-3% mozna
    oczywiscie przebolec, ale na pewno to denerwuje... szczegolnie gdy niektore
    sklepy promuja platnosci kartami i oferuja rabaty.
    Jeszcze bardziej denerwujace sa reklamy biletow lotniczych. Cena na reklamie
    jest 99zl, a pozniej dochodzi 300% roznych podatkow, doplat
    (najsmieszniejsza jest doplata paliwowa - toz to smiech na sali, niedlugo do
    laptopow bedzie doplata krzemowa).
    Jestem jak najbardziej zwolennikiem wolnego rynku, ale nie dzikiego. Cena
    powinna byc cena koncowa, rabaty moga byc zacheta do takich a nie innych
    decyzji, ale ukryte oplaty/doplaty/podwyzki to przesada.

  • 13. Data: 2005-09-26 15:50:08
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał ...
    "Leszek" napisał(-a):

    > Tak, do banków i Visy, lecz z innego powodu - żeby ukarali takich
    > sprzedawców. A tak w wogóle to po prostu poproś dowolnego świadka i
    > zagroź sprzedawcy pozwem. Perspektywa wezwań do sądu i wszystkich
    > kosztów, oraz 100% przegranej zmiękczy go. Wystawienie towaru z
    podaniem
    > ceny jest ofertą, a sposób płatności nie ma tu znaczenia. Nie jest to

    Kolega socjalista? Mamy gospodarkę rynkową, można udać się do innego
    sklepu.
    Przymusu kupowania chyba nie mamy?

    ----------------

    No właśnie - kolega _pójdzie_ no innego sklepu, lub zamówi przez
    internet, gdzie nie widział takich kwiatków
    Leszek

  • 14. Data: 2005-09-26 15:50:14
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał ...
    Sun, 25 Sep 2005 22:27:30 +0200, "Leszek"
    <> napisał(-a):

> [...]

    wynosi
    raptem kilka %. Zgadnij czemu praktycznie żaden sklep komputerowy nie

    -----------------------

    Ty za to jesteś chamem i abnegatem ... i na to nic nie poradzę.
    Gratuluję również podawania adresu e-mail - po zeskanowaniu grupy przez
    różne roboty do wyłapywania adresów. Czekaj na spam ;)

    Leszek

  • 15. Data: 2005-09-26 16:13:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Leszek wrote:
    [...]

    > Gratuluję również podawania adresu e-mail - po zeskanowaniu grupy przez
    E tam. Od kilku lat podaję swój onetowy adres i spamassasin + parę
    statycznych filtrów (na koreę) sobie świetnie radzi.
    > różne roboty do wyłapywania adresów. Czekaj na spam ;)
    Grozisz mu ?
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 16. Data: 2005-09-26 16:31:40
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" napisał w wiadomości ...
> [...]
    > E tam. Od kilku lat podaję swój onetowy adres i spamassasin + parę
    > statycznych filtrów (na koreę) sobie świetnie radzi.

    Ja nie z tych, żeby go gdzieś wpisywać :) Nikomu nie życzę. Raczej
    wróżyłem taki scenariusz. Niestety dawno temu też tak robiłem i w
    rezultacie z nich zrezygnowałem przez spam.

    Denerwują mnie za to ludzie, którzy w odpowiedzi na normalną polemikę
    piszą, że "jestem pierdolnięty". Czy już nie obowiązuje żadna netykieta?
    (w sumie pytanie retoryczne - patrząc na posty ;)

    Leszek

  • 17. Data: 2005-09-26 17:02:26
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 26 Sep 2005 17:50:08 +0200, w <dh95qp$1ubl$1@main.viknet.pl>, "Leszek"

    > No właśnie - kolega _pójdzie_ no innego sklepu, lub zamówi przez
    > internet, gdzie nie widział takich kwiatków

    No i w efekcie zapłaci dokładnie tyle samo -- no ale radość z zapłaty kartą
    podobno bezcenna :))

    A w tym samym czasie w tym "slepiku za gotówkę" kupi taniej 10-ciu innych
    klientów...

  • 18. Data: 2005-09-26 17:06:48
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 26 Sep 2005 17:50:14 +0200, w <dh95qp$1ubl$2@main.viknet.pl>, "Leszek"
    <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.cy> napisał(-a):

    > Ty za to jesteś chamem i abnegatem ... i na to nic nie poradzę.

    Niektórym trzeba wprost powiedzieć, skoro do nich nie dociera normalną drogą.

    > Gratuluję również podawania adresu e-mail - po zeskanowaniu grupy przez
    > różne roboty do wyłapywania adresów. Czekaj na spam ;)

    Podaję od chyba 1997 roku, nie tylko nie mam żadnego spamu, ale również umiem
    cytować posty, czego i tobie życzę :>

  • 19. Data: 2005-09-26 17:52:25
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Leszek wrote:
    > Cwaniaki;) Chyba mają taką możliwość...
    > Tacy też się skończą. Zapytałbym - brac u pana czy u konkurencji? Jeśli
    > ludzie bedą omijali takie sklepy a zwaniakami, to cwaniaki się sami
    > opamietają.

    Akurat ten sklep jest jednym z porządniejszych w Gdańsku, a ceny też
    mają niezłe, nawet po doliczeniu tych marnych 3% ;)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 20. Data: 2005-09-26 18:23:12
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Użytkownik radek napisał
    Mon, 26 Sep 2005 17:50:14 +0200, "Leszek" napisał(-a):

> [...]
    > różne roboty do wyłapywania adresów. Czekaj na spam ;)

    Podaję od chyba 1997 roku, nie tylko nie mam żadnego spamu, ale również
    ------

    Napisz w jakimś przyzwoitym formacie, a nie w QP, to program bedzie
    wcinal twoje posty - na razie tylko twoje zle cytuje.
    Nagłówki za to można dowolnie skracać, bo i mniej treści i niepotrzebne,
    bo hierarchia się zachowuje (a adresy e-mail zbędne).
    Jak na 8 lat to mało się nauczyłeś :)

    Leszek