  • 1. Data: 2003-01-21 12:42:15
    Temat: Gdzie w mBank mozna kupic fundusze?
    Od: p...@o...pl

    Byłem (pierwszy raz) na stronach mBanku.
    Jest tam eKONTO, eMax, eLokata, e Plan .
    Nie moge jednak znalezc informacji o funduszach.
    Gdzie to jest?
    Piotr

  • 2. Data: 2003-01-21 12:55:09
    Temat: Re: Gdzie w mBank mozna kupic fundusze?
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    http://www.fundusze.mbank.com.pl :)

    --
    Górnik | ?Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro.? (J.W.Goethe ?Faust?)

  • 3. Data: 2003-01-21 12:58:51
    Od: p...@o...pl

    Dziekuje nie moglem tego znalezc

    Mysle, ze to bardo ciekawa oferta. Chodzi oczywiscie o brak prowizji.
    Ciekawe czy to bedzie trwalo dlugo???

  • 4. Data: 2003-01-21 13:18:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ciekawe czy to bedzie trwalo dlugo???

    Ponoc to jest podstawa calej oferty.

  • 5. Data: 2003-01-21 13:35:27
    Od: p...@o...pl

    > Ponoc to jest podstawa calej oferty.
    >

    > Ale w regulaminie jest jasno napisane, że:

    Opłaty i prowizje

    Klient ponosi koszty opłat i prowizji należnych Funduszom z tytułu dokonywanych
    transakcji, zgodnie ze Statutami oraz innymi regulacjami obowiązującymi w
    Funduszach.

    Sam już nie wiem komu wierzyć!!!!!!!

    Piotr

  • 6. Data: 2003-01-21 13:50:31
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

> [...]
    dokonywanych
    > transakcji, zgodnie ze Statutami oraz innymi regulacjami obowiązującymi w

    A może przeczytaj jakiś Statut ;-)))

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2003-01-21 14:11:32
    Od: p...@o...pl