  • 1. Data: 2005-06-11 20:04:30
    Temat: Gdzie ubiegać się o kredyt gotówkowy (2500zł) ???
    Od: "s" <s...@s...pl>

    Witam serdecznie !

    W którym z banków, najłatwiej i najszybciej (a do tego z w miarę rozsądnym
    oprocentowaniem) dostać kredyt gotówkowy na sumę 2500zł (na 12 m-cy) ?
    (Wnioskodawca zarabia 900zł netto, jest zatrudniony na umowe o prace na czas
    nieokreślony)

    pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź

  • 2. Data: 2005-06-11 23:52:20
    Temat: Re: Gdzie ubiegać się o kredyt gotówkowy (2500zł) ???
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "s" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czas
    > nieokreślony)
    >
    > pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź

    Tam gdzie ma ROR

    Darek

  • 3. Data: 2005-06-12 00:55:15
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to sobota, 11 czerwca 2005 22:04, gdy s napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> [...]
    > oprocentowaniem) dostać kredyt gotówkowy na sumę 2500zł (na 12 m-cy) ?
    > (Wnioskodawca zarabia 900zł netto, jest zatrudniony na umowe o prace na

    Ja dostałem przy dochodzi 1000zł propozycję 6500 debetu na ekoncie w mBanku.
    Wziąłem tylko 3. Można też wziąć u nich kartę kredytową, ale tam jest
    wysokie oprocentowanie no i 2500 nie dostaniesz na nią pewnie.

    --
    PAŚ