  • 1. Data: 2005-06-11 19:31:02
    Temat: Kredyt Bank coś przeoczyłem?
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    W wyciągu za maj znalazłem dziwny punkt obciążający mnie magiczną kwotą 1
    złotego za obsługę karty. Sęk w tym że mam Ekstrakonto Student i wydaną
    tylko kartę główną za którą płacić nie powinienem i zresztą w innych
    miesiącach nie płaciłem. Czyżby jakaś zmiana w regulaminie czy też trzeba to
    reklamować?
    AS

  • 2. Data: 2005-06-11 22:37:00
    Temat: Re: Kredyt Bank coś przeoczyłem?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Adam Sito napisał(a) w wiadomości: ...
    >[...]
    >miesiącach nie płaciłem. Czyżby jakaś zmiana w regulaminie czy też trzeba
    > to reklamować?

    Zapytaj w swoim oddziale, zapytaj w innym, zadzwoń (22) 634 54 00.
    Może powiedzą Ci za każdym razem co innego...
    Która karta konkretnie? W "tabeli prowizji i opłat" są różne karty np.
    Visa Electron (m.in. Student) str. 27.
    wydanie/wznowienie karty 0zł, obsługa karty 1zł/mies
    Visa Electron Kontakt/Maestro Kontakt str. 28.
    wydanie - 0zł, obsługa 2zł/mies. (dla Ekstrakonta Student 1zł)
    Tabelę uaktualniono 1.06.2005 Może regulaminy też?

    Arek

  • 3. Data: 2005-06-12 06:24:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Adam Sito wrote:
> [...]
    > zresztą w innych miesiącach nie płaciłem. Czyżby jakaś zmiana w
    > regulaminie czy też trzeba to reklamować?

    Cos chyba ostatnio zmienili i za karte placi sie miesiecznie a nie za
    wydanie

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-06-12 09:05:05
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Cos chyba ostatnio zmienili i za karte placi sie miesiecznie a nie za
    > wydanie

    Tak. Chociaż za karty już opłacone nie powinni zdzierać do końca okresu
    opłacenia. AFAIR karty "kontakt VIP" są łaskawie wliczone w opłatę za
    konto :-P.

    Przemek

  • 5. Data: 2005-06-12 10:51:24
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    To ta karta:

    > /Maestro Kontakt str. 28.
    > wydanie - 0zł, obsługa 2zł/mies. (dla Ekstrakonta Student 1zł)

    > Tabelę uaktualniono 1.06.2005 Może regulaminy też?

    Ale opłatę pobrano 4 maja, więc nie kumam...
    AS

  • 6. Data: 2005-06-12 14:56:53
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Adam Sito napisał(a) w wiadomości: ...
    >To ta karta:

    >Ale opłatę pobrano 4 maja, więc nie kumam...

    Może przez pomyłkę pobrali "z dołu" za wcześnie o miesiąc.
    Podałem datę ostatniego uaktualnienia z .pdf z ich strony, wcześniej
    nie wiem, może też coś było - zapytaj się ich, ew. reklamuj.
    Arek