    From: c...@a...com (Sławomir Białek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie przeniesc z ING BSK rachunek firmowy?
    Date: 6 Feb 2002 01:53:15 GMT

    In article <01c1adce$5f6c8420$1a084cd5@default>, Kamil wrote:
    > Rozsylaja informacje do klientow - od 1 marca wzrost min. oplaty do 70 zl.
    > Dostalem to kilka dni temu. Dla mnie to nie jest rewelacja.

    No tez dostałem, ale z tego co tam wyczytałem to się to tyczy
    rachunków dla podmiotów prowadząych pełną księgowość.
    Czyli te konta które do tej pory kosztowały 60 zl (zmiana na 70),
    zwiększenie prowizji od obrótów (dla tych rachunków które taką
    mają, obecnie już takich nie chcą zakładać) i przelewy z 2 zl na 2.2
    (elektroniczny, na zewnątrz ING).
    O koncie ZYSK nie wspominają. Chyba, że wysyłają różne wersje.

    A też się chyba muszę wynieść, bo zbierają teraz już prawie
    200 zł/miesięcznie (pakiet firmowy + trochę różnych opłat)
    i każą stać w ten samej kolejce, co ludzie którzy płacą im 1 czy
    5 zł/miesięcznie :( A Euro każą zamawiać dzień wcześniej i wymyślili
    jakieś absurdalnie wysokie kary za nieodebranie.
    Zupełnie brak powagi, może niech powiedzą otwarcie, że im na firmach
    (przynajmniej tych małych i mało-średnich) nie zależy.

    --c