  • 1. Data: 2002-02-21 14:50:33
    Temat: Gdzie najtansze przelewy za granice
    Od: "Arek G." <a...@p...onet.pl>

    Pytanie jak w temacie, musze dokonac platnosci 40EUR do Niemiec przelewem.
    Oplaty jakie spokalem w PKO zwalily mnie z nog (10EUR+13zl)

    Pozdrawiam
    Arek

  • 2. Data: 2002-02-21 15:57:24
    Temat: Re: Gdzie najtansze przelewy za granice
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Arek G." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie jak w temacie, musze dokonac platnosci 40EUR do Niemiec przelewem.
    > Oplaty jakie spokalem w PKO zwalily mnie z nog (10EUR+13zl)

    Nie licz, że gdziekolwiek będzie dużo taniej
    Albo się godzisz na opłatę wielkości $15 , albo szukasz innych możliwości
    dostawy pieniędzy, choćby banknoty w liście, albo płatność kartą
    Możesz też spróbować zwalić opłaty bankowe na odbiorcę , wtedy ty zapłacisz
    40, a on dostanie 20 :-(

  • 3. Data: 2002-02-21 17:33:30
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    Citi miało tanio z tego co pamiętam

    oraz Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie (10 zł minimum) - jeżeli jesteś
    z Krakowa to polecam