  • 1. Data: 2002-02-21 14:55:23
    Temat: BZWBK
    Od: "Kate" <k...@p...fm>

    Jak myślicie, ile trwa zmiana adresu korespondencyjnego w BZWBK? Dla mnie
    zdecydowanie za długo, po godzinie i 45 min. cierpliwego oczekiwania (6
    okienek - 2 czynne (i to nie cały czas), zamiast zmienić adres -
    zlikwidowałam konto. Już dwa razy zakładałam i likwidowałam tam konto - tym
    razem zasada: "do trzech razy sztuka" nie zadziała.
    Pozdrawiam
    Kate

  • 2. Data: 2002-02-21 15:04:51
    Temat: Re: BZWBK
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik "Kate" <k...@p...fm> napisał
> [...]
    > zdecydowanie za długo, po godzinie i 45 min. cierpliwego oczekiwania (6
    > okienek - 2 czynne (i to nie cały czas), zamiast zmienić adres -

    O kurde, to jak tyle sie czeka na zmiane adresu korespondencyjnego, to co ja
    mysle o zmianie oddzialu... ? :))))
    pozdrawiam
    Wookasch

  • 3. Data: 2002-02-21 15:25:35
    Od: Rafal Gaweda <r...@r...com>

    > O kurde, to jak tyle sie czeka na zmiane adresu korespondencyjnego, to co ja
    > mysle o zmianie oddzialu... ? :))))

    Np. w PEKAOSA taka operacja byla (jest?) niemozliwa. Trzeba bylo zamknac (1h) i
    w innym otworzyc (1h). Ale to bylo kilka lat temu a teraz ze wzgledu na wieksze
    kolejki pewnie wiecej ...

    --
    Regards,

    Rafal Gaweda

  • 4. Data: 2002-02-21 18:24:29
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    Użytkownik "Kate" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    tym
    > razem zasada: "do trzech razy sztuka" nie zadziała.

    Ja dokladnie wczoraj zmienialem kod pocztowy (przy zakladaniu konta
    niedysponetka zamienila miejscami cyfry) wszytsko trwalo jakies 5 minut,
    liczac od momentu wejscia do oddzialu - ale fakt ludzi nie bylo

  • 5. Data: 2002-02-21 23:06:30
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>

    miałeś pecha lub trafiłeś na beznadziejny oddział. Ja znam oddział gdzie
    wszystko jest załatwiane bardzo szybko
    A jak ostatnio likwidowałem konto i 1 lokatę w BGŻ to tam to trwało ok.
    godziny
    Wszystko zależy od niedyponetki a nie od banku

    Grześ

  • 6. Data: 2002-02-21 23:11:47
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>