  • 1. Data: 2003-10-01 17:30:49
    Temat: Gdzie kupić dolary o niskich nominałach
    Od: "Waldemar Cieciuch" <w...@p...onet.pl>

    Witam,
    przed wyjazdem za granicę potrzebuje kupić ze 100 $ w banknotach o niskich
    nominałach, od 1$ do 5$. Czy jest problem ze zrealizowaniem czegoś takiego w
    banku? Możecie jakiś polecić?

    Pozdrawiam
    Waldek

  • 2. Data: 2003-10-01 18:00:04
    Temat: Re: Gdzie kupić dolary o niskich nominałach
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Waldemar Cieciuch" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > przed wyjazdem za granicę potrzebuje kupić ze 100 $ w banknotach o niskich
    > nominałach, od 1$ do 5$. Czy jest problem ze zrealizowaniem czegoś takiego
    > banku? Możecie jakiś polecić?

    kup sobie lepiej dwuzłotówki polskie z dziurką :) i dawaj jako napiwki
    wyglądają ciekawiej :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-10-01 18:00:34
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > przed wyjazdem za granicę potrzebuje kupić ze 100 $ w banknotach o niskich
    > nominałach, od 1$ do 5$. Czy jest problem ze zrealizowaniem czegoś takiego
    > banku? Możecie jakiś polecić?

    Nie wiem gdzie mieszkasz, ale po 4 kantorach zalatwisz to bez problemu ,
    przeciez to sa groszowe ilosci
    Wojtek

  • 4. Data: 2003-10-02 14:39:02
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam>

    "Fotech" <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie wiem gdzie mieszkasz, ale po 4 kantorach zalatwisz to bez problemu ,
    > przeciez to sa groszowe ilosci

    Czterech? Jeden wystarczy...

    --
    Though I seek thy hell