  • 1. Data: 2005-06-27 18:25:53
    Temat: [Gdzie | Jaki] Kredyt samochodowy
    Od: VigoX <v...@o...pl>

    Witajcie!

    Chce kupic samochod i poztrebuje troche kasy.
    Jakie banki sa nabardziej przyjazne dla czlowieka w tym temacie?
    Dokad skierowc swe kroki?

    Czy jakikolwiek bank obsluzy mi w jakis sposob opcje "samochod z Niemiec"
    czy kredytuja tylko auta kupione w kraju w salonie lub w autohandlu?

    Pozdrawiam
    Vx

  • 2. Data: 2005-06-27 22:22:34
    Temat: Re: [Gdzie | Jaki] Kredyt samochodowy
    Od: "pentagraal" <p...@p...fm>

    Uzytkownik "VigoX" <v...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Czy jakikolwiek bank obsluzy mi w jakis sposob opcje "samochod z Niemiec"
    > czy kredytuja tylko auta kupione w kraju w salonie lub w autohandlu?

    sprawdz to:
    http://www.netbanki.strefa.pl/kredytauto.html

    pozdrawiam
    Neila

  • 3. Data: 2005-06-28 07:46:40
    Od: "plitkin" <NIK_JAK_W_NAGLOWKU-"OD"@interia.pl>

    Ja ostatnio w VW bank zrobilem kredyt.

  • 4. Data: 2005-06-28 15:01:22
    Od: "Kaszub" <s...@x...pl>

    GetinBank kredyt na refinasowanie importu prywatnego z krajów UE.
    jesli jestes z 3miasta daj znac to pomoge