  • 1. Data: 2003-02-04 19:39:24
    Temat: GE CAPITAL BANK - pytanie
    Od: "radmar" <k...@i...pl>

    Rozważam zakup na raty (meble). W sklepie otrzymałem ulotkę GE CAPITAL
    BANKU, na której wyczytałem, że osoby prowadzące DG muszą dostarczyć:
    -ostatni PIt 5
    - wpis do ewidencji
    - potwierdzenia 3 ostatnich przelewów ZUS

    Pani w sklepie zapewniała, że nie potrzeba żadnych zaświadczeń o
    niezaleganiu ze składkami ZUS, ani z podatkami w US.
    Na stronie www.gecapitalbank.pl widnieje natomiast informacje o konieczności
    dostarczenia tychże.

    Komu wierzyć? Czy ktoś już to przerabiał?
    Aha - i jeszcze jedno. Zaoferowano mi w sklepie kredyt na 10 rat przy
    prowizji 12,9% płatnej z góry, a potem 10 rat bez odsetek.
    Jakie jest rzeczywiste oprocentowanie takiego kredytu i czy rzeczywiście nie
    ma żadnych ukrytych kosztów?

    Z góry dzięki za informacje.
    Radek

  • 2. Data: 2003-02-04 19:54:55
    Temat: Re: GE CAPITAL BANK - pytanie
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    ja bralem dvd na raty i nie chcieli zus-u

    pozdrawiam
    robert

  • 3. Data: 2003-02-05 07:09:17
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > prowizji 12,9% płatnej z góry, a potem 10 rat bez odsetek.
    > Jakie jest rzeczywiste oprocentowanie takiego kredytu i czy rzeczywiście

    kosztow ukrytych nie ma lecz 12,9 % platne z gory to tak ~~ 19 % przy
    standardowym liczeniu % wiec rozwaz czy nie oplaca sie np nie zaplacic
    na czas podatku bo karne % od tego to juz tylko 17 % czyli mniej niz
    kredyt w niejednym banku :)

  • 4. Data: 2003-02-06 07:04:10
    Od: "PL" <p...@p...pl>

> [...]
    > prowizji 12,9% płatnej z góry, a potem 10 rat bez odsetek.
    > Jakie jest rzeczywiste oprocentowanie takiego kredytu i czy rzeczywiście
    Odnosnie P.T. Twojego 1 pytania nie podpowiem, ale na 2 odpowiedz brzmi:
    32,12012472%. Chyba poszukaj innej oferty kredytowej :-(.
    > Z góry dzięki za informacje.
    > Radek
    Pozdrawiam!