  • 21. Data: 2003-05-07 10:33:54
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    MrMrooz wrote:

> [...]
    > bez uzupelniania prowizji - wczesniej dolicza Ci, to Ci odjeli z prowizji.
    > Zakladajac, ze wybrales fundusz obligacji, to musisz wplacas po 50 zlotych
    > na ten tylko fundusz.
    > Jak chcesz miec rowniez np. fundusz akcji lub zrownowazony, to otwierasz
    > kolejny rachunek i wplacasz na niego.
    > Jak chcesz np. odkladac tylko 50 miesiecznie (minimalna kwota) to nie mozesz
    > po 25 na ten i ten. Jak chcesz odkladac wiecej miesiecznie - to pamietaj, ze
    > na kazdy musi isc przynajmniej po 50. Ale to juz oznacza np. dwa stale
    > zlecenia, lub prowizja (jesli jest) za dwa przelewy.

    Czyli w Pioneerze jest "klasycznie" nie ma zadnych wag tylkoko kazdy
    fundusz musi miec wplaty opiewajace na jakas stawke minimalna?

  • 22. Data: 2003-05-07 22:58:16
    Od: "MrMrooz" <m...@u...hoga.pl>

    Użytkownik "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości

    > Czyli w Pioneerze jest "klasycznie" nie ma zadnych wag tylkoko kazdy
    > fundusz musi miec wplaty opiewajace na jakas stawke minimalna?

    Tak to wyglądało ze dwa lata temu - wtedy chciałem wpłacą minimalną
    stawkę - i nie moglem podzielic procentowo tego miedzy akcyjny i
    zrownowazony (np) tylko musialem wybrac jeden z nich

    Michał M