  • 1. Data: 2004-02-23 10:13:17
    Temat: Frank rosnie czy przewalutowac kredyt
    Od: "Kasia" <k...@a...pl>

    Szanowni Państwo,
    2,5roku temu wziełam kredyt mieszkaniowy oczywiscie we franku szwajcarkim bo
    wówczas była to najstabilniejsza waluta. W chwili obecnej , mimo iz spłacam
    systematycznie, kwota kredu cały czas rosnie ze wzgledu oczywiscie na
    wysoki kurs. Czy w takim wypadku czekać na spadek czy przewalutowac kredyt
    na złotówki. Prosze o radę
    Kasia

  • 2. Data: 2004-02-23 11:11:01
    Temat: Re: Frank rosnie czy przewalutowac kredyt
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kasia <k...@a...pl> wrote:
    > rosnie ze wzgledu oczywiscie na wysoki kurs. Czy w takim wypadku
    > czekać na spadek czy przewalutowac kredyt na złotówki. Prosze o radę

    Czekac. Chyba ze uwazasz, ze bedzie duuuuzo gorzej.

  • 3. Data: 2004-02-23 11:29:54
    Od: "Piotr Sieniawski" <f...@f...com>

    Kasia wrote:
    > Szanowni Pa?stwo,
    > 2,5roku temu wzie?am kredyt mieszkaniowy oczywiscie we franku
    > szwajcarkim bo wówczas by?a to najstabilniejsza waluta. W chwili
    > obecnej , mimo iz sp?acam systematycznie, kwota kredu ca?y czas
    > rosnie ze wzgledu oczywiscie na wysoki kurs. Czy w takim wypadku
    > czekaae na spadek czy przewalutowac kredyt na z?otówki. Prosze o rad?
    > Kasia
    Ustal sobie kurs franka przy ktorym przewalutujesz i jesli frank do niego
    dojdzie to po prostu to zrob.
    Reszta to wrozenie.

  • 4. Data: 2004-02-23 11:33:27
    Od: Anita <a...@w...pl>

    Cześć,

    ja bym poczekała, CHF idzie solidarnie za EUR.

    złoty sie umacnia, nie ma co przewalutowywac kredyt, poza tym przy przewalutowaniu
    bank pobiera prowizje ( jakis procent ) od kwoty którą chcemy przewalutować.

    Anita
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 5. Data: 2004-02-23 11:35:53
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > złoty sie umacnia

    co? gdzie? kiedy?

    pozdrawiam
    kursor

  • 6. Data: 2004-02-23 11:49:52
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Anita" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > złoty sie umacnia

    a może jakiś konkretny przykład na poparcie tej tezy ?:))

    co do przewalutowania to teraz raczej już za późno - lepiej przeczekać

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 7. Data: 2004-02-23 12:01:08
    Od: "Piotr Sieniawski" <f...@f...com>

    plusz wrote:

    > a może jakiś konkretny przykład na poparcie tej tezy ?:))
    >
    > co do przewalutowania to teraz raczej już za późno - lepiej przeczekać
    Jasne, przy 4,4 za euro tez tak mowili.

  • 8. Data: 2004-02-23 12:03:48
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Jasne, przy 4,4 za euro tez tak mowili.

    mowili tez o baraniu kredytu w PLN

    pozdrawiam
    kursor

  • 9. Data: 2004-02-23 12:04:23
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Piotr Sieniawski" <f...@f...com> napisał w wiadomości
    > Jasne, przy 4,4 za euro tez tak mowili.

    no tak
    tyle, że teraz to i przewalutować na co nie ma :)
    jeśli złoty jeszcze trochę spadnie, to i stopy procentowe pójdą w górę
    więc nie dość, że zrealizowana zostanie strata na walucie, to raty będą
    wyższe w PLN

    chociaż jak wiadomo każdy sam musi podjąć decyzję i za nią odpowiadać

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 10. Data: 2004-02-23 12:13:45
    Od: "Piotr Sieniawski" <f...@f...com>

    kursor wrote:
    > przeczekaae
    >
    > mowili tez o baraniu kredytu w PLN

    Mowili tez, ze jak waluta padnie to i rodzima waluta tylka nie uratuje.