  • 1. Data: 2004-07-16 09:22:15
    Temat: [Fortis] sprawdzcie czy wyszly dzisiejsze zlecenia
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Zlecenie mialo sie dzis rano wykonac a tu Fortis odklada informacje ze nie
    wyslal bo numer rachunku nie jest NRB i Elixir nie przymie
    Byl to NRB i takich reklamacji mieli wiecej - ten bank z nadgorliwosci nie
    dopuszcza do tego by do Elixiru dostala sie jakas transakcja ze starym numerem,
    co w polaczeniu z jakims błędem w kontroli zlecen spowodowało zatrzymanie jakieś
    ich części
    Lepiej sprawdzcie czy w informacjach od banku nie macie zawiadomienia o
    niewykonaniu zlecenia
    *** blad ***

  • 2. Data: 2004-07-16 10:28:41
    Od: Bartosz Malkowski <b...@g...pl>

    blad wrote:
    > Lepiej sprawdzcie czy w informacjach od banku nie macie zawiadomienia o
    > niewykonaniu zlecenia

    Nie mam takich zawiadomień.
    Poza tym, do tej pory jak bank nie mógł wykonać zlecenia (dwa razy, oba
    z mojej winy: raz dostałem zły numer konta, drugi raz zapomniałem
    zmienić numer rachunku w zleceniach stałych na NRB) to ktoś do mnie z
    banku dzwonił.

    --
    <email> bmalkow (at) gazeta (dot) pl </email>
    <jabberID> bmalkow (at) jabber (dot) wp (dot) pl </jabberID>

  • 3. Data: 2004-07-16 11:06:41
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 16 Jul 2004 11:22:15 +0200, blad napisał(a):
> [...]
    > co w polaczeniu z jakims błędem w kontroli zlecen spowodowało zatrzymanie jakieś

    U mnie wczorajsze zlecenie poszło bez problemu - oczywiście już był aktualny
    NRB...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 4. Data: 2004-07-16 11:54:00
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > z mojej winy: raz dostałem zły numer konta, drugi raz zapomniałem
    > zmienić numer rachunku w zleceniach stałych na NRB) to ktoś do mnie z

    a 5 zł cię skubneli?

  • 5. Data: 2004-07-16 12:19:54
    Od: Bartosz Malkowski <b...@g...pl>

    s...@p...onet.pl wrote: