  • 11. Data: 2006-06-20 18:48:07
    Temat: Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
    Od: bob <1...@x...pl>

    Grzegorz Niedzwiecki napisał(a):
    > A ja wczoraj dostałem wyciąg.
    > Muszę przyznać, że jest bardzo przejrzysty, podobny do wyciągów KK w PKO BP,
    > lepszy od wyciągów z BPH czy nawet Rafiego. Tylko, że ja najbardziej lubię
    > wyciągi w wersji internetowej i dlatego zabardzo "ideała" nie eksplatuję.
    > Pozdrawiam,
    > Grzegorz Niedźwiecki

    No to szczęściarz z Ciebie ... ja nie dostałem żadnego wyciągu a
    powinienem mieć już dwa ...

  • 12. Data: 2006-06-22 16:58:33
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    MarekM napisał(a):

    > Maila wysłałem 08.06. Dziś dostałem mailem odpowiedź:
    > - zestawienie za kwiecień zostało wysłane na mój adres, nie dotarło z
    > przyczyn niezależnych od banku,
    > - mimo to zwracają mi opłatę za nieterminową spłatę,
    > - wyciąg za kwiecień przesyłają w PDFie jako załącznik,
    > - przepraszają za zaistniałą sytuację, dołożą starań i wyrażają nadzieję ;-)
    >
    > Innymi słowy: warto wysłać reklamację, bank potraktował sprawę bardzo na
    > korzyść klienta.

    Tytułem wyjaśnienia. Dostałem dzisiaj mailem coś takiego

    Szanowny Panie,

    Pana reklamacja z dnia 07.06.2006 została pozytywnie rozpatrzona, odpowiedź
    na piśmie wysłano pocztą na adres:xxxxxxxxx dnia 19.06.2006r. W
    najbliższym czasie powinien ją Pan otrzymać.
    W załączeniu przesyłam kopię pisma.

    A w pismie mamy:

    Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na Pana pismo z dnia 07.06.2006r. uprzejmie informujemy, że
    miesięczne zestawienie transakcji na kartę Ideal za miesiąc kwiecień i maj
    2006 zostało wysłane na adres: xxxxxxxxxxxxxxxx. Biorąc jednak pod uwagę
    fakt, iż zestawienie nie dotarło do Pana na czas z przyczyn niezależnych od
    banku, opłata karna za nieterminową spłatę karty kredytowej została
    zwrócona.

    Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane zaistniałą
    sytuacją, jednocześnie pragniemy zapewnić Pana, iż dołożymy wszelkich
    starań, aby w przyszłości podobna sytuacja nie miała miejsca. Wyrażamy
    nadzieję, iż dalsza współpraca z Fortis Bank Polska S.A. będzie układała
    się pomyślnie i będzie dla Pana źródłem korzyści i satysfakcji.

    To mi się podoba :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 13. Data: 2006-06-26 11:02:58
    Temat: Re: Fortis Ideal - uznali reklamacj
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    a ja czekam na moje zestawienie za czerwiec, powinni je wyslac
    dzisiaj....mam nadzieje, ze nie wysla i bede mogl troche z bankiem powalczyc
    ;-))

    pozdr.
    RobertS