  • 1. Data: 2009-03-06 19:57:18
    Temat: Fatso ciekawostka dla ciebie....
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Fatso nie wiedziałem że Włodzimierz Cimoszewicz to twój krajan ....

    S. Chamilton - Smród po wybuchu bomby
    http://wirtualnapolonia.com/2009/03/06/s-chamilton-s
    mrod-po-wybuchu-bomby/

    "[...] Nie jest przypadkiem, iż kraj nasz reprezentują w świecie takie
    osoby, jak Komisarz Europejski Danuta Hübner, córka i wnuczka ubeckich
    oprawców; że niejakiego Aleksandra Kwaśniewskiego, syna zbrodniarza z NKWD o
    nazwisku Stoltzman lansowano a to na Sekretarza Generalnego ONZ, a to na
    szefa NATO; że bodaj najbardziej znanym i wpływowym polskim politykiem był
    Bronisław Geremek z domu Lewartow, patologicznie nienawidzący Polaków; że
    wreszcie teraz zgłasza się kandydaturę Włodzimierza Cimoszewicza,
    białoruskiego Żyda, syna stalinowskiego oficera przestępczej formacji
    Informacji Wojskowej, podczas II wojny zdrajcy na służbie bolszewików.
    [...]".

    Endriu

  • 2. Data: 2009-03-06 22:41:24
    Temat: Re: Fatso ciekawostka dla ciebie....
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:
> [...]
    > białoruskiego Żyda, syna stalinowskiego oficera przestępczej formacji
    > Informacji Wojskowej, podczas II wojny zdrajcy na służbie bolszewików.

    Uprzejme dzieki, z tym ze ja moze i dziele WXL z Cimoszka jako Ojczyzne
    ale nie jestem Stolzman
    czy tez Lewartow z domu. A szkoda. Wlasnie dzisiaj obejrzalem sobie na
    DVD Stara Basn i zobaczylem
    moich rodakow w dzialaniu. Mam na mysli tych zbojow co przyplyneli na
    lodziach w helmach z rogami.
    Ja bylem pewnie tym karlem z czarnymi zebami co ich prowadzil na zboj, i
    wyrywal kase. Moj dziadzius!

    fatso