  • 11. Data: 2003-01-12 14:34:19
    Temat: Re: Euronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów :-<)
    Od: "Viacomp" <s...@m...stop.pl>

    > Trzeba bylo przy wejsciu do pociagu zglosic sie do konduktora i poprosic o
    > kredytowy. Konduktor zachowal sie prawidlowo. Zaden bank ani firma
    > bankomatowa nie gwarantuje ci, ze z kazdego bankomatu i o kazdej porze
    > wyplacisz bez problemu.

    a są bilety kredytowe ??

    czy to inna nazwa opłaty podwyższonej za przejazd bez biletu ?

  • 12. Data: 2003-01-12 14:34:59
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Viacomp" <s...@m...stop.pl> napisał w wiadomości
    > bez gotówki i mając tylko jedną kartę w ręku
    >
    > każdy z nas widział już co najmniej kilka razy sytuacje gdy np. cały
    Euronet
    > miał awarie, każdy też pewnie widział awarie poszczególnych bankomatów -

    Fakt, tez juz cos takiego przezylem :) jesli gdzies sie czlowiek rusza to
    gotowka w ilosciach ok 50 PLN winna byc w portfelu :)

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=21722504

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2003-01-12 14:36:35
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avru3d$mrj$1@news.tpi.pl, Viacomp wrote:

    > przypominam że będąc w pociągu Maciej dalej nie posiadał gotówki - jak
    > miałby więc zapłacić konduktorowi za wystawienie biletu w pociągu ?

    Posiadał:
    "Za 10 min. pociąg. Gotówką mam 10 zeta."
    Wystarczy na bilet na trasie Szczecin - Stargard powiększony za opłatę za
    wystawienie biletu w pociągu (do 100km chyba 2,80zl).

    > Chyba że ominęła mnie jakaś rewolucja w PKP i mają tam przenośne POSy
    > ale to raczej mało prawdopodobne

    Na razie nie - ale w niemieckich pociągach mają - także na stacji Szczecin
    Główny można płacić, ale nie w stronę Stargardu.

    > Jedyny błąd jaki Maciej popełnił jest banalny - majac tak ważną
    > sprawę jak wyjazd na głowie NIE POWINIEN wybierać się na dworzec 10
    > minut przed odjazdem, bez gotówki i mając tylko jedną kartę w ręku

    Zgadzam się.

    --
    Robert

  • 14. Data: 2003-01-12 14:37:18
    Od: "Kovalek" <k...@c...nu>

    > a są bilety kredytowe ??
    > czy to inna nazwa opłaty podwyższonej za przejazd bez biletu ?

    Z tego co wiem, to poprostu inna nazwa. Po prostu placimy "oplate dodatkowa"
    (tak,tak - na PKP nie ma mandatow, tylko oplaty dodatkowe) za przejazd bez
    waznego biletu...
    Jedyne sensowne wyjscie, to sie dogadac jakos z konduktorem i powiedziec, ze
    w Stargrardzie wybieresz kase z bankomatu i zaplacisz mu za bilet. W zastaw
    mozna dac jakis dokument czy cos. Problem moze byc, jak pociag stoi tylko
    1-2min, albo jak zamiast pracownika PKP kontrolowal Ciebie pracownik
    "Renomy" - a Ci nie maja litosci dla gapowiczow...

    Leszek Kowalski

  • 15. Data: 2003-01-12 14:55:36
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > biletu. Wtedy nie zaplacisz mandatu, tylko oplate za wypisanie biletu w
    > pociagu. Jak do Stargardu, to tylko niecale 3 zlote.

    km - 5,80. Ale ja miałem w Stargardzie tylko przesiadkę dalej (do Stargardu ze
    Szczecina jeździ wszystko poza Świnoujściem). Więc to rozwiązanie nie wchodzi w
    rachubę. A nie zgadzam się z mandatem jeśli w niczym nie zawiniłem.

  • 16. Data: 2003-01-12 15:00:02
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > wyjazd na głowie NIE POWINIEN wybierać się na dworzec 10 minut przed
    > odjazdem, bez gotówki i mając tylko jedną kartę w ręku

    No właśnie. POSy w PKP. To jak kałasznikow dla plemion Amazonii! :-))
    Gwoli ścisłości to miałem jeszcze drugą kartę, BZWBK, ale miałem na niej 25,27
    zł (sprawdziłem wczoraj!). Więc nie mogłem wypłacić z bankomatu który wypłaca
    tylko Kazikami. Mam chyba prawo być spłukany, na 2 dni przed zastrzykiem
    finansowym??

  • 17. Data: 2003-01-12 15:02:33
    Od: m...@o...pl

    > Oczywiście, że na dworcu głównym można za bilety płacić kartą. Sam tak robię
    > ;-)
    > Poza tym w sklepiku obok kantoru był kiedyś bankomat Pekao SA - zlikwidowali
    > ?!
    >
    > Radek

    Zlikwidowali - nie ma!
    Maciej PSyk

  • 18. Data: 2003-01-12 15:04:17
    Od: m...@o...pl

    > a są bilety kredytowe ??
    >
    > czy to inna nazwa opłaty podwyższonej za przejazd bez biletu ?

    To nie ma nic wspólnego z kartami kredytowymi. Oznacza ni < ni > tylko mandat
    na 77 zł!!

    Maciej Psyk

  • 19. Data: 2003-01-12 15:08:32
    Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>

    On 12 Jan 2003 15:55:36 +0100, m...@o...pl wrote:

    > A nie zgadzam się z mandatem jeśli w niczym nie zawiniłem.

    Ale przecież zawiniłeś: wsiadłeś do pociągu bez ważnego biletu. Czego
    oczekiwałeś od kolei: że Ci sfinansuje podróż?

    --
    Amnesiac

  • 20. Data: 2003-01-12 15:12:00
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    >A nie zgadzam się z mandatem jeśli w niczym nie zawiniłem.

    Proponuje poczytac regualminy bankow - nie biora one odpowiedzialności za
    odmowe akceptacji karty przez placowke h-u lub odmowe wyplaty gotowki.

    Cytat byl z regulaminu wydawania i uzytkowania karty VISA Electron LUKAS
    Banku, paragraf 31, ale wszystkie banki maja taki zapis.

    Skopales sprawe idac bez gotowki - i nie mozesz winic nikogo.

    --
    JaKi