  • 1. Data: 2005-06-21 12:48:01
    Temat: Lukas Bank i wyciagi?
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Nie bardzo rozumiem ale jak to jest w wyciagami przesylanymi do domu w
    Lukasie? Mimo ze konto mam juz podan 1,5 miesiaca to jeszcze nie
    otrzymalem ani jednego wyciagu.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    http://www.grubba.kom.pl/ - kilka slow o mnie

  • 2. Data: 2005-06-21 13:10:46
    Temat: Re: Lukas Bank i wyciagi?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Poke wrote:
    > Nie bardzo rozumiem ale jak to jest w wyciagami przesylanymi do domu w
    > Lukasie? Mimo ze konto mam juz podan 1,5 miesiaca to jeszcze nie
    > otrzymalem ani jednego wyciagu.

    Jeśli nie było żadnej operacji na koncie to wyciąg nie jest generowany.
    Zapewne konto masz, ale go nie używasz.
    Wpłać coś, wypłać coś to wyciąg dostaniesz.

  • 3. Data: 2005-06-21 15:10:36
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-06-21 15:10:46, witek napisał(a):

    > Jeśli nie było żadnej operacji na koncie to wyciąg nie jest generowany.
    > Zapewne konto masz, ale go nie używasz.
    > Wpłać coś, wypłać coś to wyciąg dostaniesz.

    Non stop przeprowadzam operacje.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    Kredyt Bank i PKO to parodie instytucji finansowych

  • 4. Data: 2005-06-21 15:24:45
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Poke wrote:

    > Non stop przeprowadzam operacje.

    to dzwoń do lukasa czy wysłali wyciąg i kiedy.
    Moze poczta się pogubiła.

  • 5. Data: 2005-06-21 16:13:58
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-06-21 17:24:45, witek napisał(a):

    > to dzwoń do lukasa czy wysłali wyciąg i kiedy.
    > Moze poczta się pogubiła.

    Thx.

  • 6. Data: 2005-06-21 17:33:15
    Od: "Artur O." <d...@w...pl>

    Uzytkownik "Poke" <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>
    napisal w wiadomosci news:1j66urlf2ql3z.kv4jdfyin72o.dlg@40tude.net...
    > Nie bardzo rozumiem ale jak to jest w wyciagami przesylanymi do domu w
    > Lukasie? Mimo ze konto mam juz podan 1,5 miesiaca to jeszcze nie
    > otrzymalem ani jednego wyciagu.

    Mam konto ale zrezygnowalem z wyciagow.
    Jakosc podawanych tam informacji jest tak nikla ze nie warto placic tych 3
    zl miesiecznie.
    Wszystko jest, a nawet wiecej, w dostepie on-line...
    A pare drzewek porosnie dluzej.

    AO

  • 7. Data: 2005-06-21 22:49:34
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    > Mam konto ale zrezygnowalem z wyciagow.
    > Jakosc podawanych tam informacji jest tak nikla ze nie warto placic tych 3
    > zl miesiecznie.

    Tylko do e-konta wyciagi sa platne, do pozostalych kont osobistych
    sa bez dodatkowych oplat.

    a.