  • 1. Data: 2002-11-19 12:41:55
    Temat: Eryk T65 i mBank GPRS
    Od: "Miro" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Wszystkom skonfigurowałem wszystko ok łączy się podaję ID i hasło i po tej
    czytnności telefon mieszsza miesza aż w końcu wywala komunikat błąd
    transmisji czy coś w tym stylu.

    Połączenie szyfrowane.

    Co jest???

    Mirosław P.
    p...@p...onet.pl
    p...@p...fm

  • 2. Data: 2002-11-19 13:01:05
    Temat: Re: Eryk T65 i mBank GPRS
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    Użytkownik "Miro" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wszystkom skonfigurowałem wszystko ok łączy się podaję ID i hasło i po tej
    > czytnności telefon mieszsza miesza aż w końcu wywala komunikat błąd
    > transmisji czy coś w tym stylu.
    >
    > Połączenie szyfrowane.

    Jak na razie to nie zadziała. T65 nie współpracuje z bramką mBanku. Podobno
    jak się informatycy mBanku uporają to dadzą znać na stronach www ;)

    LeszekR.

  • 3. Data: 2002-11-21 08:26:25
    Od: <b...@p...pl>

    Amehat <a...@k...pl> wrote:

    > Jak na razie to nie zadzia?a. T65 nie wsp??pracuje z bramk? mBanku. Podobno
    > jak si? informatycy mBanku uporaj? to dadz? zna? na stronach www ;)

    jezeli w sieci Era to nieprawda! mBank caly czas dziala
    w Idei slyszalem ze nie bardzo
    ustawienia byly wielokrotnie omawiane, zobacz np.
    ericsson.tap.pl

    --
    cyfry w adresie email to anty_spam, wytnij je piszac do mnie!