  • 1. Data: 2002-11-19 09:50:44
    Temat: co zmienic w plskim prawie bankowym???
    Od: "&RJU" <t...@p...onet.pl>

    Witam-!!
    Tak mnie ostatnio zastanawia... Polska to taki dziwny kraj, gdzie niby
    wszysko "hula" a jednak rzeczywistosc jest czesto bardzo odmienna i to rusz
    klada ci klody pod nogi z roznymi urzedami i formalnosciami czy tec
    nieprecyzylnym prawem...
    Dlatego moje pytanie co cielibyscie szanowni grupowiecze zmienic w polskim
    prawie bankowym??
    Z gory dziekuje za posty i podzielenie sie swoimi opiniami

    POzdrowienia!!

  • 2. Data: 2002-11-19 15:47:31
    Temat: Re: co zmienic w plskim prawie bankowym???
    Od: "Tomasz Skowroński" <t...@f...com.peel>

    Użytkownik "&RJU" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawie bankowym??
    > Z gory dziekuje za posty i podzielenie sie swoimi opiniami

    Co w prawie bankowym zmienic to nie wiem
    ale w COMPUTERWORLD nr 40/548 z 4 listopada 2002 jest artykuł
    na stronie 34 "Luki bezpieczeństwa" dotyczący Ustawy o elektronicznych
    instrumentach płatniczych (DU nr 169 poz. 1385); jej plusach i minusach.

  • 3. Data: 2002-11-20 22:19:02
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    19 Nov 02 10:50, &RJU pisal do All:

    R> Dlatego moje pytanie co cielibyscie szanowni grupowiecze zmienic w
    R> polskim prawie bankowym??

    Chyba przedewszystkim gwarancje BFG odbiegają od norm swiatowych, tak pod
    wzgledem kwot jak i trybu.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-