  • 1. Data: 2002-11-19 10:49:34
    Temat: INTELIGO - powrót do szarej rzeczywistości.
    Od: "DATAREC" <d...@d...com.pl>

    Kiedy INTELIGO było własnością Bankgesselschaft Berlin Polska
    robiłem sobie wpłaty za pośrednictwem ING Bank Śląski.
    Środki na rachunkach INTELIGO pojawiały się w ciągu kilku godzin.

    Aktualnie czekam już dobę na wpłynięcie wpłaty dokonanej
    w PKO BP.
    Czyżby powrót do epoki kolejek przed jedynym czynnym okienkiem
    kasowym w marmurowej sali operacyjnej?

    Dat

    DATAREC
    Odzyskiwanie Danych
    tel. 0....77/4747397, 0602/679903
    http://www.datarec.pl
    http://wapgate.pl/datarec

    Pomóż nakarmić głodne dziecko:
    http://www.pajacyk.pl/

  • 2. Data: 2002-11-19 12:03:40
    Temat: Re: INTELIGO - powrót do szarej rzeczywistości.
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "DATAREC" <d...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Środki na rachunkach INTELIGO pojawiały się w ciągu kilku godzin.
    >
    > Aktualnie czekam już dobę na wpłynięcie wpłaty dokonanej

    Agencja, ekspozytura czy oddzial PKO BP?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2002-11-19 12:13:10
    Od: g...@p...onet.pl

    > Użytkownik "DATAREC" <d...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > Agencja, ekspozytura czy oddzial PKO BP?

    Raczej jest tu wina systemu Zorba 2000 albo 3000 i sposobu integracji PKO BP z
    KIRem systemy Inteligo i PKO BP sa bowiem zupelnie oddzielne a kwestia
    integracji tych bankow to jedynie parametryzacja oplat w systemie PKO BP.

  • 4. Data: 2002-11-19 12:16:01
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

> [...]
    > Środki na rachunkach INTELIGO pojawiały się w ciągu kilku godzin.
    >
    > Aktualnie czekam już dobę na wpłynięcie wpłaty dokonanej

    to wplacaj za posrednictwem ING.

    D.