  • 1. Data: 2016-07-04 14:40:54
    Temat: Envelo Bank - kiedy rusza i kogo ma obsługiwać?
    Od: Tadeusz Biela <b...@g...com>

    witam!

    czy ktoś ma jakieś bliższe info na temat
    startu Envelo Banku ?

    konkretnie - czy bank będzie (podobnie jak pocztowy)
    obdługiwać tylko osoby fizyczne i spółki cywilne

    czy przedstawi także ofertę dla podmiotów wpisanych w KRS?

  • 2. Data: 2016-07-05 11:35:18
    Temat: Re: Envelo Bank - kiedy rusza i kogo ma obsługiwać?
    Od: n...@p...pl

    W dniu poniedziałek, 4 lipca 2016 14:40:56 UTC+2 użytkownik Tadeusz Biela napisał:
> [...]
    > obdługiwać tylko osoby fizyczne i spółki cywilne
    >
    > czy przedstawi także ofertę dla podmiotów wpisanych w KRS?

    też mnie to ciekawi - czy ktoś dysponuje jakimś telefonem
    albo adresem poczty elektronicznej do zespołu który zajmuje
    się wdrażaniem projektu bankowego Envelo?

  • 3. Data: 2016-07-05 12:32:53
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-07-05 11:35, n...@p...pl wrote:

    > też mnie to ciekawi - czy ktoś dysponuje jakimś telefonem
    > albo adresem poczty elektronicznej do zespołu który zajmuje
    > się wdrażaniem projektu bankowego

    Moze dobrze zapytac osoby ktore zajmuja sie szeptanym marketingiem
    internetowym, jak widac sa chyba dosyc aktywne.

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2016-07-07 13:02:45
    Od: n...@p...pl

    > Moze dobrze zapytac osoby ktore zajmuja sie szeptanym marketingiem
    > internetowym, jak widac sa chyba dosyc aktywne.

    czy ktoś może podać mi namiary na takie osoby
    zajmujące się tzw. marketingiem szeptanym www?

  • 5. Data: 2016-07-07 13:36:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 lipca 2016 13:02:47 UTC+2 użytkownik n...@p...pl napisał:

    > czy ktoś może podać mi namiary na takie osoby
    > zajmujące się tzw. marketingiem szeptanym www?
    Autor wątku np.

  • 6. Data: 2016-07-07 13:41:26
    Od: n...@p...pl

    > Autor wątku np.

    gdyby wiedział to nie zakładałby wątku z pytaniami

  • 7. Data: 2016-07-07 14:38:23
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-07-07 13:41, n...@p...pl wrote:

    > gdyby wiedział to nie zakładałby wątku z pytaniami

    Mysle ze nie potrzebujesz wcale wyjasnienia na czym polega robienie
    buzzu.

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2016-07-07 19:57:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 lipca 2016 13:41:27 UTC+2 użytkownik n...@p...pl .

    > gdyby wiedział to nie zakładałby wątku z pytaniami
    Udajesz

  • 9. Data: 2016-07-08 12:41:33
    Od: n...@p...pl

    W dniu czwartek, 7 lipca 2016 19:57:07 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu czwartek, 7 lipca 2016 13:41:27 UTC+2 użytkownik n...@p...pl .

    > Udajesz

    postanowiłem napisać emaila do właściwej instytucji
    niestety, zgodnie z oczekiwaniami...

    b...@e...pl odpisał mi standardowe "my nic nie wiemy"

    Szanowny Panie,

    uprzejmie informuję. że obecnie kontaktuje się Pan z Serwisem Envelo, świadczącym
    usługi cyfrowe Poczty Polskiej.
    Nad wprowadzeniem na rynek marki - Envelo Bank, pracuje Bank Pocztowy.
    W celu uzyskania szczegółowych informacji zachęcamy do kontaktu z Bankiem Pocztowym,
    poniżej zamieszczam link z danymi kontaktowymi:
    https://www.pocztowy.pl/kontakt/

    W razie kolejnych pytań lub potrzeby dodatkowych wyjaśnień pozostaję do dyspozycji.
    Z poważaniem,
    Monika Płóciennik
    Zespół Biura Obsługi Klientów Envelo

    W razie potrzeby, możesz się z nami skontaktować:
    Drogą elektroniczną: b...@e...pl
    Telefonicznie: 801 500 200 lub +48 22 276 28 28,
    od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00

    i...@p...pl odpisała mi
    standardowe "spadaj szanowny kliencie" tzn.:
    Szanowny Kliencie,

    w odpowiedzi na Pana zapytanie informuję, iż w chwili obecnej Bank nie posiada
    informacji na temat orientacyjnej daty rozpoczęcia działalności Envelo Banku.

    Na chwilę obecną Bank nie posiada takze informacji dla kogo zostanie
    skierowana usługa. W przypadku pojawienia się Envelo Banku wszelkie
    dane zostaną umieszczone na stronie Banku.

    W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań, proszę o przesłanie odpowiedzi wraz z
    historią wcześniejszej korespondencji, na adres i...@p...pl lub kontakt
    telefoniczny pod numerem telefonu 801 100 500 lub 52 34 99 499

    Koszt połączenia:
    801 100 500 dla tel. stacjonarnych - opłata za połączenie jak za 1 impuls w rozmowie
    lokalnej (+48 52) 34 99 499 z zagranicy/ dla tel. komórkowych - opłata za połączenie
    zgodna z taryfą operatora

    Czas połączenia liczony od nadania komunikatu "Witamy w Banku Pocztowym".

    Milena Hałas
    Departament Contact Centre

    Bank Pocztowy S.A.
    ul. Jagiellońska 17
    85-959 Bydgoszcz
    Infolinia:
    801 100 500 dla tel. stacjonarnych
    (+48 52) 34 99 499 z zagranicy/dla tel. kom.

    Bank Pocztowy Spółka Akcyjna ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz zarejestrowana w
    Sądzie Rejonowym w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
    pod nr 0000010821 o kapitale zakładowym 110 132 880.00 zł, opłaconym w całości , NIP:
    554 - 031 - 42 - 71

    Wiadomość ta oraz wszelkie załączone do niej pliki są tajemnicą nadawcy i mogą być
    prawnie chronione. Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym adresatem niniejszej
    wiadomości, nie może Pan/Pani jej ujawniać, kopiować, dystrybuować ani też w żaden
    inny sposób udostępniać lub wykorzystywać. O ewentualnym błędnym zaadresowaniu
    wiadomości prosimy niezwłocznie poinformować jej nadawcę oraz wiadomość usunąć.
    Jednocześnie powyższa wiadomość może nie stanowić oficjalnego stanowiska Banku
    Pocztowego S.A. i nie być związana z jego działalnością.

    This email and any attached files are confidential and may be legally privileged. If
    you are not the intended recipient, any disclosure, reproduction, copying,
    distribution, or other dissemination or use of this communication is strictly
    prohibited. If you have received this transmission in error please notify the sender
    immediately and then delete this email. This message may not express the official
    views of the Bank Pocztowy S.A. and may not be related to its business.

  • 10. Data: 2016-07-08 12:47:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-05 o 11:35, n...@p...pl pisze:

    > też mnie to ciekawi - czy ktoś dysponuje jakimś telefonem
    > albo adresem poczty elektronicznej do zespołu który zajmuje
    > się wdrażaniem projektu bankowego Envelo?

    Po ch was to ciekawi? Oprócz, oczywiście, wykonywanej pracy w szeptanym
    marketingu? :)

    --
    Liwiusz