  • 11. Data: 2021-04-21 07:15:05
    Temat: Re: Eh ten citek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 22.03.2021 o 14:42, Dawid Rutkowski pisze:
    > poniedziałek, 22 marca 2021 o 14:16:45 UTC+1 Michal Jankowski

    A tak swoja droga - czym podpadles, ze wypowiada ?

    >No jakoś wątpię, żeby inny bank na dzień dobry dał taki limit jak mam
    >wyhodowany w tym citku.

    Trudno powiedziec - ostatnio banki daja bardzo duze limity, ale to te,
    gdzie mam konta od dawna.
    Ciekawe ... wibor spadl, licza sobie, ze na 2% to mam zdolnosc ze
    hoho, a rownoczesnie zmieniaja odsetki na 7.2% ?

    Citi pare lat temu tez jakies 3 miesieczne zarobki limitu przyznal, a
    to juz calkiem spora kwota byla,
    teraz oferty gdzies 6m celuja.

    J.

  • 12. Data: 2021-04-21 09:30:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 21 kwietnia 2021 o 00:04:45 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):

    > W żadnych butach nie chodziło mi się tak dobrze...

    Pewnie młody byłeś. A resztę uniformu też miałeś? ;P

  • 13. Data: 2021-04-21 09:43:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 20 kwietnia 2021 o 22:20:15 UTC+2 ToMasz napisał(a):

    > przyłącze się do pytania.
    > mam KK city, bez opłat i za każdym razem gdy chcę ją zamknąć oferują mi
    > 10% zwrotu za obrót maks 100zł/4m-c
    > dobre czasy minęły? Cieszyć się ze jest w 100% darmowa i nie zamykać?

    Skoro zamykasz to znaczy, że ta KK nie jest Ci potrzebna, nie mówiąc o
    "niezbędności".
    Więc na Twoim miejscu bawiłbym się dalej.
    Wypowiedzenie i tak trwa miesiąc, dzwonią zwykle po dwóch tygodniach.
    A skoro możesz cofnąć wypowiedzenie, gdy oferują nagrodę, to powinieneś móc też je
    cofnąć, gdy oferty nie będzie.
    No chyba że jest tak, że do cofnięcia wypowiedzenia potrzebna jest wola obu stron -
    czyli nie tylko klient musi chcieć je cofnąć, lecz również bank się musi na to
    cofnięcie zgodzić - ale w to wątpię.
    Tak że jeśli nie zadzwonią po trzech tygodniach to wypowiedzenie możesz sam cofnąć -
    darmowa karta to dobra rzecz, choć w sumie w citku darmowa kredytówka jest wciąż w
    standardowej ofercie.
    Ale darmowa karta z moneybackiem jest jeszcze lepsza ;>

  • 14. Data: 2021-04-21 22:11:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pytasz o beemkę?

    -----

  • 15. Data: 2021-04-21 22:16:15
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > A skoro możesz cofnąć wypowiedzenie, gdy oferują nagrodę, to powinieneś móc też je
    cofnąć, gdy oferty nie będzie.Dzięki

    ToMasz

  • 16. Data: 2021-04-22 09:40:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 21 kwietnia 2021 o 22:12:49 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Pytasz o beemkę?
    O, to to byłaby już prawdziwa arystokracja - wtedy o beemkę nie było tak łatwo jak
    teraz (np. o taką za 3k, co to można powiedzieć, że "pojedzie", ale już że "jeździ"
    to nie bardzo ;) - czyli "skóra, fura i komóra", w sumie to jak ktoś miał adidas
    torsion to mógł do tej arystokracji należeć.
    Ale ja bardziej miałem na myśli jedno z najsilniejszych wspomnień młodości, czyli
    dresy z czterema paskami ;>
    Oraz drugie, czyli szukanie odpowiednich butów, żeby w nich wpuszczali do klubów, a
    jednocześnie dało się tańczyć i wrócić do domu nie na bosaka - raz założyłem trampki
    i nie chcieli mnie do śp. "Trendu" wpuścić, dobrze, że byliśmy w grupie i koledzy
    bramkarza przekonali.

  • 17. Data: 2021-04-23 20:51:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Należałem do stronnictwa dwupaskowców ;-)

    -----