  • 1. Data: 2006-06-22 19:28:03
    Temat: gdzie rachunek w euro + mastercard?
    Od: f...@g...com

    Witam,

    Prosze o porade:
    Potrzebuje rachunku walutowego (w euro), do niego karte debetowa
    MasterCard z mozliwoscia wykonywania platnosci przez internet (ta
    ostatnia opcja nie jest konieczna, ale jest duzym atutem). Czy mozecie
    wskazac mi bank, ktory oferuje taka usluge lub jakis portal, w ktorym
    znajde porownania ofert roznych bankow?

    Z gory dzieki
    Filip

  • 2. Data: 2006-06-22 20:51:23
    Temat: Re: gdzie rachunek w euro + mastercard?
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Uzytkownik <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    .com...
> [...]
    > ostatnia opcja nie jest konieczna, ale jest duzym atutem). Czy mozecie
    > wskazac mi bank, ktory oferuje taka usluge lub jakis portal, w ktorym

    BZWBK
    Ale na wypukla debetówke trzeba chyba miec u nich konto 3 miesiace.. Sprawdz
    na stronie
    Arek

  • 3. Data: 2006-06-22 21:01:03
    Od: Michal <s...@j...be>

    On 22 Jun 2006 12:28:03 -0700, f...@g...com wrote:

> [...]
    > ostatnia opcja nie jest konieczna, ale jest duzym atutem). Czy mozecie
    > wskazac mi bank, ktory oferuje taka usluge lub jakis portal, w ktorym

    BZ WBK ma w ofercie dokładnie to, o czym piszesz.

  • 4. Data: 2006-06-22 21:48:13
    Od: "maciek" <n...@n...no>

    "turczy" <t...@f...pl> wrote in message
> [...]
    .com...
    > BZWBK
    > Ale na wypukla debetówke trzeba chyba miec u nich konto 3 miesiace..

    Albo pokazac wyciagi z innego banku za 6 miesiecy - przynajmniej w moim
    przypadku to wystarczylo, zeby dostac te karte od razu. Nawet jest chyba
    odpowiednia informacja na stronie.

    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 5. Data: 2006-06-23 10:28:31
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    f...@g...com wrote:

    > Prosze o porade:
    > Potrzebuje rachunku walutowego (w euro), do niego karte debetowa
    > MasterCard z mozliwoscia wykonywania platnosci przez internet

    Tylko WBK.

    MichalL

  • 6. Data: 2006-06-23 10:40:31
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

    > Tylko WBK.

    Niekoniecznie. Wszystkie kryteria spelnia www.openbank.es a platnosci beda
    znacznie tansze (w ramach UE darmowe).

  • 7. Data: 2006-06-23 16:06:25
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 22 Jun 2006 12:28:03 -0700, f...@g...com wrote:

    >Potrzebuje rachunku walutowego (w euro), do niego karte debetowa
    >MasterCard z mozliwoscia wykonywania platnosci przez internet (ta

    no to się podepnę: a gdzie do rachunku w dolarach - debetową Visę (ew.
    MC, ale w USA to chyba lepiej mieć Visę)?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2006-06-23 21:37:49
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Jarek Andrzejewski napisał(a):
    > no to się podepnę: a gdzie do rachunku w dolarach - debetową Visę (ew.
    > MC, ale w USA to chyba lepiej mieć Visę)?

    Subkonto w USD do rachunku w Citi i Maestro do wypłat bankomatowych (za
    darmo w ich bankomatach na całym świecie). Niestety płatności schodzą z
    rachunku w PLN.

    --
    Dawid

  • 9. Data: 2006-06-26 09:52:27
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Czy z tego da się zrobic przelew za granicę i ile taki przelew do Niemiec by
    kosztował?
    JaC

  • 10. Data: 2006-06-27 10:05:46
    Od: "Prof_Ex" <p...@N...gazeta.pl>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> napisał(a):

    [...]
    > no to się podepnę: a gdzie do rachunku w dolarach - debetową Visę
    > (ew. MC, ale w USA to chyba lepiej mieć Visę)?

    Pekao SA
    http://tinyurl.com/q5kzc

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex