    From: "Wall" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Dziwne historie rachunku BZ24
    Date: Fri, 1 Mar 2002 12:20:40 +0100

    Witam!
    Właśnie wszedłem na swoje konto BZ24 i zobaczyłem same cuda! Bank dokonał
    korekty operacji na EC/MC ale w bardzo ciekawy sposób:
    -miałem saldo na rachunku dajmy na to 100 zł.
    -bank zaksięgował po stronie Ma 300 zł. i zaraz za tym dokonał następnej
    operacji księgowania po stronie Wn też na 300 zł. Teoretycznie saldo powinno
    zostać po tych dwóch operacjach to samo: czyli 100 zł. Jakież było moje
    zdziwko kiedy zobaczyłem, że system pokazuje 97,48 zł.!!! Czyli na
    zaksięgowaniu i odksięgowaniu tej samej kwoty na moim rachunku BZ zarobił
    2,52 zł.!!! Zadzwoniłem czym prędzej do Banku i się okazało, że ta różnica
    wynika z salda dwóch operacji, których system Internetowy nie ujął... -w
    końcu po co się męczyć z pokazywaniem wszystkich operacji na rachunku skoro
    można sobie ułatwić życie i pokazywać salda losowo wybranych operacji na
    rachunku -a klienta niech się martwi :(((!!!
    Żeby było ciekawiej właśnie zauważyłem obciążenie mojego rachunku na kwotę
    1,00 zł. w związku z odbiorem wyciągu w oddziale. Nie wiem może już nie
    umiem czytać ale zgodnie TOiP z dnia 21 lutego 2002 r. (Załącznik nr 1 do
    Zarządzenia Członka Zarządu Banku 43/2002) "wyciąg z rachunku bankowego
    sporządzany raz w miesiącu (w placówkach obsługiwanych przez SEZAM i ZORBĘ)
    odbierany w oddziale BZ WBK SA" (pkt.6,poz.1a) opłata wynosi zero.
    Sorry ze tak dlugo ale mnie zlosc wziela...
    Pozdrawiam Wall.