  • 1. Data: 2002-06-06 14:23:29
    Temat: bankomat BZWBK
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Witam,

    Piszę tutaj, bo mam już serdecznie dość BZWBK.

    Jest taki jeden bankomat BZWBK24, który NOTORYCZNIE drukuje puste kartki,
    tzn. słychać drukarkę, ale wypluwa pusty druczek. Na nim widać ślady
    głowicy, ale jakby taśmy nie było.

    Zgłaszam to regularnie od kilku miesięcy do CK BZWBK. Całe szczęście, że na
    800161054 można zadzwonić za darmo z Idei.
    Zawsze słyszę, że akurat miałem pecha, bo taśma się skończyła i że
    przekazali informatykom z oddziału.

    Ileż można?! Aż takim pechowcem znowu nie jestem, tym bardziej, że WSZYSTKIE
    pozostałe BZWBK w okolicy działają poprawnie...

    Nie chce mi się kopać w strukturze BZWBK, ale gdzie ja mam jeszcze
    interweniować? Jakiś faks, czy mail?

    Dodam, że chodzi o bankomat Ruda Śląska -> ul. Sienkiewicza.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 2. Data: 2002-06-06 14:43:27
    Temat: Re: bankomat BZWBK
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    Wojciech Nawara <w...@p...onet.pl> pisze:

    > Nie chce mi się kopać w strukturze BZWBK, ale gdzie ja mam jeszcze
    > interweniować? Jakiś faks, czy mail?

    Nic nie poradzisz: ten bank tak ma i już...

  • 3. Data: 2002-06-06 19:53:18
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Piszę tutaj, bo mam już serdecznie dość BZWBK.
    >
    > Jest taki jeden bankomat BZWBK24, który NOTORYCZNIE drukuje puste kartki,

    lepiej puste niz z wzietym z nieba saldem ;-/

    --
    JaKi

    ________________
    A jeśli przyjdzie mój czas, nie mów że coś się stało. Zapłacz na moim grobie
    i pomyśl że tak być miało.

  • 4. Data: 2002-09-03 12:13:10
    Od: j...@p...onet.pl

    napisz do rzecznika praw klienta.
    napisz na adres r...@b...pl do pana Mikolajczaka Roberta. moze on
    cos wskura. ja tam rezygnuje z banku tego bo baby mnie zle "obsluguja" nigdy
    nic nie wiedza i sa zle doinformowane, a teraz jak sie dowiedzialam ze
    zmieniaja vise electron eurostudent26 na maestro to sie tak wkurzylam ze juz
    napewno nie zamierzam tam zoastac. jak u was traktuja ludzi?

  • 5. Data: 2002-09-03 12:47:18
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

> [...]
    juz
    > napewno nie zamierzam tam zoastac. jak u was traktuja ludzi?

    A traktuja koszmarnie - a co do jakosci obslugi to jestem takiego samego
    zdania - koszmarna. No a ich system informatyczny i suda ktore wyprawia to
    rzuca na kolana.

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-09-03 20:14:30
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    juz
    > napewno nie zamierzam tam zoastac. jak u was traktuja ludzi?

    Nie spodziewałem się, że ktoś odpowie jeszcze na taki zakurzony post. :-)

    Napisałem już dawno, zareagował, naprawił, przeprosił i teraz ten bankomat
    jest jakoś inaczej sprawdzany, czy cuś. ;-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782