  • 11. Data: 2004-01-31 11:31:52
    Temat: Re: Do Inkwizytorów od siedMiu Boleści
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Gondol Jerzy znad Odry" napisał:
    > [...]
    >                                                           ^^^^^^^^^
    > (ględzenia )
    >                                                       ^^^^^^^^^^
    > [...]
    >
    > Merytorycznie średni tekst , ale z ortografii pała.

    Twój nick zdaje się wskazywać, że portafisz się bawić słowem pisanym,
    ale skoro za trudne to trochę wyjaśnię:
    ham to taki cham, któremu wydaje się, że jest bohaterem
    albo że jest bardzo zabawny (ang: joker, ham)
    :)

    St.

  • 12. Data: 2004-01-31 12:26:28
    Temat: Re: Do doradcy od siedmiu boleści
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    /ciach bla bla bla/

    Stasiu - straciłeś czas pisząc niestrawnie długi elaborat w wątpliwej
    sprawie i na dodatek wziąłeś udział w zaśmiecaniu grupy swoją "analizą"
    (nowy wątek a jakże! ) . Załóż sobie grupę alt.pl.analizy.postów.z.pbb i tam
    sobie udzielaj swych rad bezcennych.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2004-01-31 13:16:09
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    > Również pozdrawiam i powrotu do zdrowia życzę.
    > St.
    > ps.
    > a pomyśleć, ze jaszcze kilka dni temu
    > miałem o Tobie całkiem przyzwoite zdanie,
    > może po prostu za mało Cię znałem ?;-)))

    Co robić ... wszyscy popełniają błędy ...
    Ja też ...
    Walić ... Nowa reguła - Jeśli nagle pojawia się w temacie duża litera M -
    usuń a nie ignoruj ... Jednak przyznasz , że słowo mBank padło w twoim
    poście ...

    Zatem jak wspomniałem - na moją szkodę bądź nieszkodę , usuwam z automatu
    wszystko co o mbanku jest, a ciebie wrzucam do reguły z nijakim devnull ...

    Pozdrawiam ;)

    SP na L4

  • 14. Data: 2004-01-31 18:42:00
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik S.T. napisał:

    > a Wasze głośne odgłosy bartolenia i glendzenia powodują
    ^^^^^^^^^^
    O, to chyba cos do mnie. Mozesz wyraznie napisac o co Ci chodzi? Ale w
    dwoch zdaniach, bo dluzszych postow o mBanku nie czytam.

    Bartol

  • 15. Data: 2004-01-31 18:42:17
    Temat: Re: Do Inkwizytorskiej Mości, co strasznie się złości ;)
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Glenn napisała:

    > Stasiu  - straciłeś czas pisząc
    Eeee tam, mała Mi :) - dla Ciebie mogę się trochę poświęcić ;)

    > niestrawnie długi elaborat
    A gdzież mi tam do oporka...
    (Krzysiu, długość mam na myśli, nie strawność :) )

    > w wątpliwej sprawie
    Wiem, wiem,
    Mądrej głowie dość dwie słowie ... a głupiemu radość ;)

    > i na dodatek wziąłeś udział w zaśmiecaniu grupy swoją "analizą"
    > (nowy wątek a jakże! ).
    No wiesz, tyle znakomitości tu się wypowiedziało a Ty o śmieciach? ;-P
    A może masz pomysł jak to utylizować?

    > Załóż sobie grupę alt.pl.analizy.postów.z.pbb i tam
    > sobie udzielaj swych rad bezcennych.
    Aż tak słonko, to się nie poświęcę ;)

    > --
    > Pozdrowienia,