  • 1. Data: 2004-01-31 00:22:35
    Temat: Do Inkwizytorów od siedMiu Boleści
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Czy Wy naprawdę myślicie, że Wasze równie sfrustrowane
    i coraz bardziej prostackie posty cokolwiek tu zmienią?
    Chcecie powstrzymać TO ZJAWISKO?
    Toż już się toczycie w tej lawinie,
    a Wasze głośne odgłosy bartolenia i glendzenia powodują
    obrywanie sie kolejnych nawisów hamstwa i biadolenia
    Coniektórzy bardziej chorzy inkwizytorzy ( na L4 :) )
    w swym zacietrzewieniu wzieli się nawet za produkcję
    własnych ekskrementów o kloientach i oszustwach ...

    Nie lepiej poczytać o asteroidach, jak ktoś już słusznie zauważył?

    mBank ma pół miliona klientów, większość z dostępem do netu,
    z tego zdecydowaną większość 'lekko' niezadowolonych.
    Ile z tych nicków które się tu pojawiły ostatnio
    i jeszcze się pojawi, z kimkolwiek Wam sie kojarzy?
    Ci co tu napisali, to odstetek znacznie niższy od procentów w mBanku
    ale przy półmlionowym kapitale i marne odsetki dadzą ładną sumkę.

    Forum nie wytrzymje tego zjawiska sypie się goraz częściej,
    Na ledwie zipiącym forum jest link wprost na pbb,
    a tu w dodatku nikt postów nie wycina...
    Szczęściem działa onetowy filtr, nie pozwalając
    wprost wysyłać postów z rynsztokową zawartością.
    Na pbb, po forum, jest tu najbardziej po drodze,
    i żadne Wasze zaklęcia tego nie zmienią
    Sądzę że większość inicjatorów nowych wątków,
    gdy już sobie ulży, nawet nie czyta odpowiedzi,
    Jest więc sens im odowiadać

    Chcecie walczyć z żywiołem miast odczekac aż wstrząs minie?
    A po 15-tym jeszcze wstrząsy wtórne...

    Z życzeniami lepszej pogody,
    lecz bez chęci na polemikę w tym i innych wątkach
    St.

  • 2. Data: 2004-01-31 08:07:55
    Temat: Re: Do Inkwizytorów od siedMiu Boleści
    Od: "Gondol Jerzy znad Odry" <r...@N...pierdole.to>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > : Toż już się toczycie w tej lawinie,
    > : a Wasze głośne odgłosy bartolenia i glendzenia powodują
    ^^^^^^^^^
    (ględzenia )
    > : obrywanie sie kolejnych nawisów hamstwa i biadolenia
    ^^^^^^^^^^
    [...]

    Merytorycznie średni tekst , ale z ortografii pała.

    --
    pozdrowienia
    R.Andrzej

  • 3. Data: 2004-01-31 08:19:43
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    bvfnnb$25v$...@s...pop.e-wro.pl,
    Gondol Jerzy znad Odry <r...@N...pierdole.to>:
    > Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:74a0.00000599.401af54a@newsgate.onet.pl...
    > [...]
    > ^^^^^^^^^
    > (ględzenia )

    Daruj sobie, bo mylisz sie wlasnie.
    Wspolczuje, ze twoje rozumienie tekstu pisanego sprowadza sie do poziomu
    sekwencji liter.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2004-01-31 08:22:39
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

> [...]

    > własnych ekskrementów o kloientach i oszustwach ...
    >
    > Nie lepiej poczytać o asteroidach, jak ktoś już słusznie zauważył?

    Kuźwa, CZY DO TEGO BYŁ POTRZEBNY NOWY WĄTEK ??????

    --
    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 5. Data: 2004-01-31 08:30:40
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bvfokf$5vq$1@news.onet.pl...

    > Kuźwa, CZY DO TEGO BYŁ POTRZEBNY NOWY WĄTEK ??????

    Jak jużpochwaliłem sięwcześniej, wszystko do ignoranta wrzucam z mbankiem w
    temaci (i z mchatem) ...

    Ćwok na siłę chciał to ominąć .... Cholera .. pojawiająsię "techniczne"
    normalne zapytania o mbank, i nie wypada automatem usuwać .... ale jak utłuc
    palantów maskujących to, że piszą o mbanku ? Mam usuwac wszystko co w
    temacie ma literę M ???

    Pozdrawiam.
    SP na L4

  • 6. Data: 2004-01-31 09:08:42
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    RobertSA wrote:

    > Daruj sobie, bo mylisz sie wlasnie.
    > Wspolczuje, ze twoje rozumienie tekstu pisanego sprowadza sie do
    > poziomu sekwencji liter.

    Tego nie zrozumiałem? Wg mojego słownika ortograficznego jest
    ględzić -dzę -dzisz - dzimy.

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2004-01-31 09:12:24
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Bogdan B. wrote:

    > Tego nie zrozumiałem?

    Mam ciężki pomyślunek - pomyślałem dłużej i zrozumiałem.

  • 8. Data: 2004-01-31 10:06:52
    Od: devnull <d...@n...net>

    Ludzie po co karmicie trolla?

  • 9. Data: 2004-01-31 11:06:53
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Kuźwa, CZY DO TEGO BYŁ POTRZEBNY NOWY WĄTEK ??????

    O rany, całkiem zapomniałem napisać o Tobie,
    więc nic dziwnego, że się zNawarowiłeś ;-P

    Sorry,
    St.

  • 10. Data: 2004-01-31 11:18:07
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > palantów maskujących to, że piszą o mbanku ? Mam usuwac wszystko co w

    Oj Stasiu Głuptasie, nic nie zrozumiałeś
    to był post o Tobie, a nie o jakimś tam banku ...

    > Pozdrawiam.
    > SP na L4
    Również pozdrawiam i powrotu do zdrowia życzę.
    St.

    ps.
    a pomyśleć, ze jaszcze kilka dni temu
    miałem o Tobie całkiem przyzwoite zdanie,
    może po prostu za mało Cię znałem ?;-)))