  • 91. Data: 2011-01-16 20:22:16
    Temat: Re: Długi ZUS-u, jeszcze raz .....
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    XXL wrote:

> [...]
    > pozytywne) i obligacji (perspektywy negatywne).
    > Powiedział, że największym zarzutem do obecnego rządu jak i rządów
    > poprzednich jest brak DŁUGOFALOWEJ POLITYKI PRORODZINNEJ.
    > Tzw. becikowe oczywiście nie jest żadną polityką prorodzinną !!!
    > Wszystkie inne zaniedbania i zaniechania rządów są sprawą drugorzędną.
    > Jako przykład kraju o wysokiej dzietności podał np. USA, Brazylię oraz
    > bardzo perspektywiczne kraje afrykańskie takie jak Egipt, Maroko, Nigeria,
    > Tunezja.
    >
    > Polska przy obecnym wskaźniku dzietności ma naprawdę nieciekawe

    Dzięki temu, że jest swobodny przepływ kapitału jest możliwość zadłużania
    się by zachować realną wartość emerytur. Chwilowo załatwia to sprawę. Przy
    czym chwilowo mam na myśli dziesięciolecia. Metody poprawienia dzietności są
    ogólnie znane. Państwo musi zaprzestać gwarantować jakiekolwiek emerytury.
    Każdy człowiek sam musi mieć świadomość, że jego emerytura nie zależy od
    państwa tylko od jego dzieci. Wtedy zacznie opłacać się mieć dzieci.
    Wychowanie dzieci zacznie mieć sens i szacunek do dzieci wzrośnie.
    Zwyczajnie od dzieci będzie coś zależało. Nabiorą wartości. Wróci zwyczaj
    przekazywania umiejętności z ojca na syna, sens przekazywania firmy dzieciom
    i wiele zjawisk społecznych które zaniknęły wraz z faktem wprowadzenia
    emerytury państwowej. Ale to jest trudne i nie ma na to większości wśród
    ludzi. Łatwiej jest żądać i robić sobie iluzje, że jak się przyciśnie
    polityków to oni coś zrobią. Ale oni zrobią tylko pod siebie.

  • 92. Data: 2011-01-16 20:31:58
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Byłby wreszcie może kurwa święty spokój ....

    I czasami jak czytam takie teksty:

    Anna Fotyga: Fiasko kursu na Łukaszenkę
    http://wirtualnapolonia.com/2011/01/10/anna-fotyga-f
    iasko-kursu-na-lukaszenke/

    "[...] Polska straciła dotychczasową pozycję adwokata wolności Białorusi
    [...]".

    ... pizdy mieszającej sie w sprawy obcych krajów, nie zauważywszy że samemu
    chwilę wczesnie przefrymaczyło się swoją własną suwerenność ....

    Podpisanie Traktatu Lizbońskiego
    http://www.youtube.com/watch?v=-ca0jQbbw70

    ...czy też innej małpy plotącej bzdury od których ręce opadają:

    Urzędnik nie niszczy państwa, on je tworzy
    http://cytowalnia.hoga.pl/news/10017/Urzednik-nie-ni
    szczy-panstwa--on-je-tworzy.html

    "[...] Gdyby nie tacy ludzie jak ja, byłby pan bez numeru dowodu,
    zameldowania. Wypracowuję pensję jako urzędnik państwowy, wydając panu
    zaświadczeni, by mógł pan prowadzić działalność gospodarczą. W sumie to ja
    panu pozwalam pracować. [...]".

    ... to żałuję, że Kaczyński nie zabrał na pokład Tutki jeszcze parę osób

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 93. Data: 2011-01-16 20:41:49
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Tak mam prespektywy. Takie aby tą drugą część pookragłostołowej czerwonej
    > bandy urzędniczą wysadzić - najlepiej w kosmos.
    > Albo jeszcze lepiej wsadzić tą drugą połowę okrągłego mebla (która
    > przyczaiła się z Putinem na tą pierwszą) z Balcerowiczem i całą ekipą z
    > "Nocnej Zmiany" w jakiegoś takiego drugiego Tupolewa z jakimś drugim
    > Protasiukiem lądującym na 2 NDB we mgle i bez ILS.
    >
    > Byłby wreszcie może kurwa święty spokój ....

    To że chcesz zabić wszystkich polityków oprócz JKM, to osobliwy pomysł.
    Chyba się nie uda.

  • 94. Data: 2011-01-16 20:54:46
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Podobne poglądy ma ten facet: http://www.youtube.com/watch?v=UGsPDLOEtvU

    --
    marfi

  • 95. Data: 2011-01-16 20:55:34
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > To że chcesz zabić wszystkich polityków oprócz JKM, to osobliwy pomysł.
    > Chyba się nie uda.

    Zabić ?. Przecież to był nieszczęśliwy wypadek (wynikający z niedoszkolenia
    pilotów, niestosowania procedur, braku wszelakiego rodzaju certyfikatów,
    braku umiejętności obsługi radaru przez załogę wieży kontrolnej i co tam
    sobie jeszce wymyślisz ....).

    Kto tu mówi o jakimkolwiek zabijaniu (lub dobijaniu) kogokolwiek ?.

    SMOLEŃSK STRZAŁY WIDOCZNE SYLWETKI !!!! analiza
    http://www.youtube.com/watch?v=Sppv6S9aHI4

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 96. Data: 2011-01-16 20:58:33
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu"

    > Kto tu mówi o jakimkolwiek zabijaniu (lub dobijaniu) kogokolwiek ?.

    Ty mówisz:

  • 97. Data: 2011-01-16 21:05:17
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > "Nocnej Zmiany" w jakiegoś takiego drugiego Tupolewa z jakimś drugim
    > Protasiukiem lądującym na 2 NDB we mgle i bez ILS....

    Nic nie mówiłem o żadnym zabijaniu. To twoje słowa. Ja im tylko życzę
    przyjemnego lotu ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 98. Data: 2011-01-16 21:07:28
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Nic nie mówiłem o żadnym zabijaniu. To twoje słowa. Ja im tylko życzę
    > przyjemnego lotu ...

    Całkiem możliwe, że dzięki idiotom piszącym takie rzeczy zginął ten człowiek
    w Łodzi.

  • 99. Data: 2011-01-16 21:17:11
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Całkiem możliwe, że dzięki idiotom piszącym takie rzeczy zginął ten
    > człowiek w Łodzi.

    ... którego to zabójca podobno, na parę godzin/dni wcześniej był widziany w
    biurze poselskim....:

    Tragedie kończą się komedią

    "[...] Oto bowiem w kilka dni po morderstwie pracownica łódzkiego biura
    poselskiego człowieka o zszarpanych nerwach, czyli wicemarszałka Stefana
    Niesiołowskiego, ni stąd, ni zowąd, przypomniała sobie, że ten cały Ryszard
    C, zanim zastrzelił w biurze PiS Marka Rosiaka, odwiedził biuro
    wicemarszałka Niesiołowskiego i o niego wypytywał, a kiedy okazało się, że
    wicemarszałek jest nieobecny, zapytał o adres biura PiS i tę informację
    uzyskał. Wprawdzie portier żadnego Ryszarda C. przypomnieć sobie nie mógł,
    ale za to przypomniał go sobie dokładnie pan Benedykt Czuma, brat rodzony
    byłego ministra sprawiedliwości, posła PO Andrzeja Czumy, w młodości Farys
    opozycji demokratycznej, obecnie na łaskawym chlebie w łódzkim biurze
    wicemarszałka, jako jego "doradca". [...]

    ....Stefana Niesiołowskiego - szczególnie znanego z wypowiedzi świadczących
    o żywym realizowaniu polityki miłości...

    Stefan Niesiołowski - studium nienawiści
    http://www.youtube.com/watch?v=aggDGlusAEY

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 100. Data: 2011-01-17 08:17:50
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    Moim zdaniem mocno upraszczasz sprawę z dzietnością i systemem emerytalnym.
    Nie wiem czy do końca Cię rozumiem z koncepcją, którą przedstawiłeś, że dzieci
    będą wypłacać dosłownie emerytury rodzicom ?
    Jeśli tak to rozumiesz to przepraszam ale jest to bardzo naiwne rozumowanie.
    Chyba, że nie zrozumiałem Cię dobrze.
    Proszę o wyjaśnienie jak to widzisz ?

    Pozdrawiam,

    Sławek