  • 1. Data: 2009-03-11 09:33:49
    Temat: Eurobank - opłata za konto
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Znowu pobrali, ciekawe czy ponownie dostanę czerwoną kopertę z
    przeprosinami ;).

    --
    Kojer

  • 2. Data: 2009-03-11 09:37:12
    Temat: Re: Eurobank - opłata za konto
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 11 Mar, 10:33, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:
    > Znowu pobrali, ciekawe czy ponownie dostanę czerwoną kopertę z
    > przeprosinami ;).

    Albo ukaze sie nowe TOiP z wczorajsza data....
    tez mi pobrali 10-o.

  • 3. Data: 2009-03-11 09:46:30
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 11 Mar 2009 02:37:12 -0700 (PDT), k...@w...pl napisał(a):

    > Albo ukaze sie nowe TOiP z wczorajsza data....
    > tez mi pobrali 10-o.

    Akurat o zmianie TOiP muszą poinformować

    5. Bank zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w Tabeli opłat i prowizji. O
    każdej zmianie Tabeli opłat i prowizji Bank powiadomi Posiadacza pisemnie
    listem zwykłym na adres korespondencyjny lub poczta elektroniczna na podany
    przez Posiadacza adres e-mail lub za posrednictwem serwisu eurobank online,
    doreczajac mu tresc zmian.

    --
    Kojer

  • 4. Data: 2009-03-11 09:52:37
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 11 Mar, 10:46, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

> [...]
    > przez Posiadacza adres e-mail lub za posrednictwem serwisu eurobank online,

    Mi pobrali z data wczorajsza - no to raczej nie zdazyli poinformowac.
    cale szcescie, ze mialem 5 zl dodatkowo na koncie, bo inaczej nie
    wyszlyby przez nich zdefiniowane przelewy, ktore mialem na ten
    dzien......

  • 5. Data: 2009-03-11 11:36:26
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    dzwoniłem, wiedzą że pobrali, niby zwrócą bez reklamacji, zobaczymy

    pzdr
    Zyga

  • 6. Data: 2009-03-11 13:18:20
    Od: "Mariusz " <m...@W...gazeta.pl>

    Robert Kois <k...@h...pl> napisał(a):
    > Znowu pobrali, ciekawe czy ponownie dostanę czerwoną kopertę z
    > przeprosinami ;).

    Mi tez pobrali - wytrzymam jeszcze jeden dzien i jutro wystawiam reklamacje.
    To juz moja druga reklamacja w tym banku - i niniejszym ostrzegam wszystkich
    zeby kontrolowali poczynania tego banku! Zalozylem sobie lokate negocjowana -
    oprocentowanie mialem x. Wyznaczona kilka razy podczas prob przez kalkulator
    lokat w Eurobanku. Dowodu nie mam - ale jestem pewny ze oprocentowanie lokaty
    wynosilo x w dniu zalozenia. Dzien pozniej oprocentowanie lokaty bylo x-1%. Ot
    tak sobie. Czatowalem z konsultantem - nic nie dalo, stwierdzila ze mam racje
    i zebym zlozyl reklamacje.
    Zlozylem reklamacje - dostalem maila ze teraz jest 14 dni na rozpatrzenie
    reklamacji. Dwa dni pozniej po zerowym odzewie - a to ja trace na odsetkach -
    zerwalem lokate i wycofalem srodki. Na moja informacje o tym otrzymalem
    odpowiedz z banku - ze przyjeto wiadomosc do odpowiedniego dzialu a pod nim
    wielka informacje o ich infolinii z ktorej pewnie mialem skorzystac (w tym
    mozdzkach nie miesci sie w glowie ze ktos moze byc poza granicami kraju).
    Do czasu zmiany TOIP oprocentowanie wyznaczane przez kalkulator lokat
    wynosilo x. Wiec uwaga na ten bank - to zaczyna byc coraz mniej zabawne.

  • 7. Data: 2009-03-11 15:28:02
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 11 Mar, 10:33, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:
    > Znowu pobrali, ciekawe czy ponownie dostanę czerwoną kopertę z
    > przeprosinami ;).

    Mi własnie zwrócili a nawet nie zauważyłem wśród gąszczu lokat
    antybelkowych że mi pobrali 10 marca .

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 8. Data: 2009-03-11 15:55:43
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 11 Mar 2009 08:28:02 -0700 (PDT), Jacek Erazmus napisał(a):

    > Mi własnie zwrócili a nawet nie zauważyłem wśród gąszczu lokat
    > antybelkowych że mi pobrali 10 marca .

    Zwrócili, ale z dzisiejszą datą zamiast wczorajszej. Nie chce mi się
    kolejny raz pisać ;).

    --
    Kojer

  • 9. Data: 2009-03-12 07:51:07
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Robert Kois pisze:

    > Zwrócili, ale z dzisiejszą datą zamiast wczorajszej. Nie chce mi się
    > kolejny raz pisać ;).

    U mnie było odwrotnie:) hehe konto stanu 0.00 oddali 4zl:) pewnie jakis
    automat to robi a za chwile zabrali 4zl :P

    For@ll

  • 10. Data: 2009-03-12 08:15:09

    On 11 Mar, 16:55, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Zwrócili, ale z dzisiejszą datą zamiast wczorajszej. Nie chce mi się
    > kolejny raz pisać ;).

    W sumie to latwiej dla osob, ktore beda sie domagaly odszkodowan za
    niewykonane przez naliczenie tej oplaty.
    Latwiej bedzie udokumentowac, ze oplata zmniejszyla stan konta do
    wysokosci uniemozliwiajacej wykonanie przelewu - zwlaszcza przyszlego,
    ktory zakladamy i przewaznie nie kontrolujemy, jesli mamy srodki na
    koncie.