  • 1. Data: 2009-03-11 10:35:37
    Temat: Getinbank - przelew między własnymi rachunkami
    Od: "Boban" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jak długo trwa realizacja przelewu między rachunkiem oszczednościowym a
    RORem? Oni to puszczają elixirem? Bez sensu...

  • 2. Data: 2009-03-11 10:36:33
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Boban" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Jak długo trwa realizacja przelewu między rachunkiem oszczednościowym a
    > RORem? Oni to puszczają elixirem? Bez sensu...

    Jesteś naprawdę w stanie uwierzyć, że to idzie Elixirem?

    marekz

  • 3. Data: 2009-03-11 10:41:55
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 11 Mar, 11:36, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "Boban" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomościnews:gp845p$kj5$1@inews.gazeta.pl...

    > Jesteś naprawdę w stanie uwierzyć, że to idzie Elixirem?

    Jakim elixirem.
    Przelewy przenosi swistak od sreberek.

  • 4. Data: 2009-03-11 10:56:08
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Boban" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > Jak długo trwa realizacja przelewu między rachunkiem oszczednościowym a
    > RORem? Oni to puszczają elixirem? Bez sensu...

    Nie puszczaja. Troche to trwa, naprzod widzisz blokade srodkow, potem
    przelew sie wykonuje, trwa czasami kilka minut albo i dluzej.

  • 5. Data: 2009-03-11 11:14:57
    Od: "Boban" <b...@W...gazeta.pl>

    MarekZ <m...@i...pl> napisał(a):

    > Jesteś naprawdę w stanie uwierzyć, że to idzie Elixirem?

    Nie było tego od razu więc takie miałem skojarzenie. Nie wiem czym to idzie
    ale idzie kilka minut a powinno trwać tyle co załadowanie strony...

  • 6. Data: 2009-03-11 15:01:53
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Boban" news:gp86fh$ur$1@inews.gazeta.pl

    > Nie było tego od razu więc takie miałem skojarzenie. Nie wiem czym to
    idzie
    > ale idzie kilka minut a powinno trwać tyle co załadowanie strony...

    Nie działa to tak jak np. w mBanku (pod względem szybkości) ale przynajmniej
    w moim przypadku przelew wewnętrzny do max. 5 minut był
    widoczny/zaksięgowany na docelowym rachunku.

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2009-03-11 19:50:37
    Od: "Błażej" <e...@p...fm>

    > w moim przypadku przelew wewnętrzny do max. 5 minut był
    > widoczny/zaksięgowany na docelowym rachunku.

    Moim zdaniem to na systemie mBanku mógłby się każdy wzorować. Być może
    kiedyś getinBank zaoferuje wersję 2.0.

    Z przelewami się zgadza - do kilku minut są księgowane.

    Przy okazji mam pytanie: czy zmianę limtu dziennego dla transakcji można
    dokonać tylko w placówce banku, czy też wystarczy udać się do franszczyzny?

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2009-03-11 20:57:42
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Błażej" news:gp94q9$fi2$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Moim zdaniem to na systemie mBanku mógłby się każdy wzorować. Być może
    > kiedyś getinBank zaoferuje wersję 2.0.

    Wadą getinowskiego systemu w moim odczuciu jest w głównej mierze brak pełnej
    online'owości jak ma to miejsce mBanku oraz możliwości ustalania limitów
    transakcji przez net.
    Reszta? - jako klient obu banków wymienionych w tej dyskusji dochodzę do
    wniosku, że getin daje klientowi więcej swobody i możliwości. Życzę
    zielonemu bankowi jak najlepiej :)