  • 1. Data: 2002-09-25 16:20:52
    Temat: Gdzie konto
    Od: z...@p...onet.pl

    Witam potrzebuje zalozyc konto.
    Chciałbym miec dostep do konta z netu i karte do bankomatu. Nie planuje robic z
    tego konta przelewow tylko placic karta i wyciagac kase z bankomatu.I w miare
    mozliwosci wplaty na konto gotowki bo przelewanie chyba sie nie oplaca mam
    konto w PeKaO S.A. na ktorym mam kase. Generalnie chodzi mi o to abym nie
    zostal bez karty w przypadku jaki mieli jak widze inni na stacjach
    benzynowych :-).

  • 2. Data: 2002-09-26 10:26:48
    Temat: Re: Gdzie konto
    Od: Wojciech Zimkowski <N...@p...wroc.pl>

    Dnia 2002-09-25 18:20, Użytkownik z...@p...onet.pl napisał:
> [...]
    > konto w PeKaO S.A. na ktorym mam kase. Generalnie chodzi mi o to abym nie
    > zostal bez karty w przypadku jaki mieli jak widze inni na stacjach

    To może karta przedpłacona.

    --
    Wojciech Zimkowski PGP: 0xC7F3CBC2