  • 11. Data: 2002-09-03 13:17:08
    Temat: Re: Dlaczego PEKAO SA przetrzymuje pieniadze jeden dzien?
    Od: "Reaktorek" <r...@z...pl>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:al2cc2$34d$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik Reaktorek <r...@z...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    > napisał:al2bq3$bh2$...@n...tpi.pl...

    > Czyli radzisz puszczac przelew zaraz po polnocy (aby o polnocy jeszcze
    > odsetki byli naliczane w ING), by miec pewnosc, ze tego samego dnia dotra
    do
    > PEKAO? Kurcze bede musial wobec tego klasc sie pozniej spac :( Rano o 6:30
    > nikt mnie nie sciagnie z lozka. Wiec chyba wole to robic w nocy niz nad
    > ranem (mowie o przelewach).
    >
    > Szkoda troszke, bo w innych bankach mozna nie byc rannym ptaszkiem i
> [...]

    Zlecenie z przyszla data wykonania!
    :-)

    Konrad

  • 12. Data: 2002-09-03 13:18:07
    Od: "Dzieju" <dzieju@[Antyspam].priv2.onet.pl>

    Użytkownik "Reaktorek" <r...@z...pl> napisał w wiadomości
    [cut]
    | Jezeli natomiast chcecie dowodow to proponuje maly eksperyment:
    | Przez teleserwis dokonajcie zlecenia przelewu na jakis rachunek do innego
    | banku, po wykonaniu przelewu saldo waszego Eurokonta, pomniejszy sie o
    kwote
    | przelewu plus prowizja, daje wam jednak gwarancje, ze przy uzyciu Maestro
    | spokojnie .......
    | trala la la........
    | :-)
    | Milego eksperymentowania.

    Wlasnie przez to dostalem niegdys "polecony" z grozbami, bo zrobilem
    zabroniony debet (calkiem nieswiadomie).

    pozdr
    Andrzej

  • 13. Data: 2002-09-03 13:23:33
    Od: "Reaktorek" <r...@z...pl>

    Użytkownik "Dzieju" <dzieju@[Antyspam].priv2.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > pozdr
    > Andrzej

    >Indolencja bankow a moze inaczej pracownikow skrepowanych durnowatymi
    procedurami wewnetrznymi zawsze ma odzwierciedlanie w
    straszaco-ponaglajacych listach poleconych.
    Zreszta procedury Bankow, procedurami ale glupota niektorych pracownikow w
    banku czasami mnie przeraza!

  • 14. Data: 2002-09-03 13:24:33
    Od: "Reaktorek" <r...@z...pl>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:al2d3g$52h$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik Reaktorek <r...@z...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    > napisał:al2cs9$gvv$...@n...tpi.pl...

    > Hmmm jak ustawie przed polnoca date wyslania jutrzejsza, to pojdzie zaraz
    po
    > polnocy? Jestes pewny za takie ustawienie wystarczy?
    >
    > Malin

    Mnie w Multi, w zupelnosci wystarcza. Dziala OK.

    Konrad.

  • 15. Data: 2002-09-03 13:27:31
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl>

  • 16. Data: 2002-09-03 15:09:55
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Oczywiscie, ze moglem. Kiedy kasa trafia z PKO SA do Multi, mozna ja nawet
    > juz po 2 sekundach wyplacic z bankomatu.

    Bo to normalny bank jest, a nie ... :-))

    > Jezeli natomist pytasz o odwrotna sytuacje, tzn. przesylania kasy np: z
    BRE
    > do PKO SA. i wyplaty poprzez uzycie Maestro.
    > To powiem tyle, nie odkryl tu nikt ameryki, zreszta juz przed chwila komus
    > napisalem:

    No wlasnie niezaleznie od tematu postu ta sama odpowiedz ? :-)))

    > " Brak korelacji pomiedzy saldami w tzw. "systemach kartowych" i tym co
    > widzisz bezposrdenio na swoim koncie, nie jest niczym nowym.
    > Zapraszam do PKO SA.
    > Dopiero po nocnym przetworzeniu CKC obslugujace twoja Maestro widzi kase,
    > ktora juz np: od 8:02 wisiala na Twoim koncie, bo ja tam wplacales lub
    > zostal zaksiegowany przelew.

    Czyli sie zgadzamy, ze tak nie powinno byc ? A za taka wspaniala
    funkcjonalnosc w wydaniu pekao to ja dziekuje nie skorzystam. Co mnie
    obchodzi ich przetwarzanie nocne i inne swietne wynalazki ? :-)))

    pzd

  • 17. Data: 2002-09-03 15:56:38
    Od: Jacek Cybulski <c...@p...onet.pl>

    PEKAO to komunistyczny bank i tyle! Tam trzymają kasę z przyzywczajenia, strasze
    osoby (tzn od 40 lat
    wzwyż). To dziadostwo zwykłe jest. Jak RPP przytnie jeszcze ze dwa razy stopy
    procentowe to PEAKO będzie
    chyba na roże dawało MINUS iles...!

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 18. Data: 2002-09-04 07:30:24
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Czary jakies??????
    >
    > :-)
    >
    > Chyba jednak ktos na liscie ma tendencje do ... hm..... niewazne.

    Nie. Niejednorodnosci Pekao SA. Pekao SA powstalo z POLACZENIA systemow
    kilku bankow.
    Okazuje sie ze wazne jest, czy dany oddzial Pekao to "Stare Pekao" czy
    ktorys z przejetych oddzialow.
    (Ktos jeszcze pamieta co to byly za banki? Te przejete?)
    To tyle.

    Michal.

  • 19. Data: 2002-09-04 18:18:02
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    03 Sep 02 13:39, Jacek Maliszewski pisal do All:

    JM> Czy ktos ma ten sam problem co ja?

    Ja miałem identyczne problemy z Pekao.
    Ale to chyba zależy od oddziału, bo ostatnio robię dość często przelewy
    VWB -> Pekao VI/o W-wa i są ksiegowane w tym samym dniu. Z tym, że wysyłam
    pierwszą sesją.
    Ale ogólnie potwierdzam, - pekao lubi przetrzymywać przelewy

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 20. Data: 2002-09-05 11:58:57
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Przelew puszczony wczoraj o godz.13 o 19 był w mBanku.
    Raz, jeden raz zdarzyło się, że pieniądze doszły na drugi dzień. Z teleserwisu
    korzystam 2
    lata.
    Grzegorz