  • 1. Data: 2009-01-15 12:56:17
    Temat: Dieter ODDAJ KASE
    Od: "Madafaka" <m...@n...fuk.ju>

    tabunowi leszczykow ktorzy 'inwestowali' pod Twoje wizje!

  • 2. Data: 2009-01-15 13:03:43
    Temat: Re: Dieter ODDAJ KASE
    Od: " ab" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    moja wizja jest taka ze 80% ludu to cwoki i przyglupy - doskonale potwierdzasz
    moja teorie frustracie.

  • 3. Data: 2009-01-15 13:06:22
    Od: "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2.p_l>

    Madafaka napisał:

    > tabunowi leszczykow ktorzy 'inwestowali' pod Twoje wizje!

    Poza tobą nikt się nie upomina, więc... dużo straciłeś "leszczyku"? :D
    Bo jak tylko kieszonkowe to jak ładnie poprosisz to się może zlitujemy, żeby
    tatuś z mamusią tyłka nie sprali :D

  • 4. Data: 2009-01-15 13:10:49
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Madafaka" <m...@n...fuk.ju> wrote in message
    > tabunowi leszczykow ktorzy 'inwestowali' pod Twoje wizje!

    chciales darmowej michy zupy ?

  • 5. Data: 2009-01-15 13:30:45
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > tabunowi leszczykow ktorzy 'inwestowali' pod Twoje wizje!

    A jeśli ktoś zainwestował pod wizję Dietera która konsekwentnie mówiła o
    umacnianiu zielonego? To co, nie sprawdziło się?
    AS

  • 6. Data: 2009-01-15 13:34:53
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Madafaka pisze:
    > tabunowi leszczykow ktorzy 'inwestowali' pod Twoje wizje!

    Go away.

    RM.

  • 7. Data: 2009-01-15 14:08:23
    Od: " K" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Adam Sito <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A jeśli ktoś zainwestował pod wizję Dietera która konsekwentnie mówiła o
    > umacnianiu zielonego? To co, nie sprawdziło się?
    > AS

    :D jakby to powiedziec.... zycie jest piekne.

  • 8. Data: 2009-01-15 20:47:51
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    > moja wizja jest taka ze 80% ludu to cwoki i przyglupy - doskonale
    > potwierdzasz
    > moja teorie frustracie.

    Boże jacy wy wszyscy powaznie niekumaci)

    stary

  • 9. Data: 2009-01-16 08:25:35
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    No dobra, a jak byś zarobił korzystając z prognoz Dietera (albo kogokolwiek
    innego), to czy podzieliłbyś się z nimi kasą?

    Flyte

  • 10. Data: 2009-01-16 08:33:25
    Od: "Madafaka" <m...@n...fuk.ju>

    > A jeśli ktoś zainwestował pod wizję Dietera która konsekwentnie mówiła o
    > umacnianiu zielonego? To co, nie sprawdziło się?
    > AS

    Co za chrzanienie. Wasz guru mowil: w sierpniu 2008 wielki zwrot a nastepny
    wielki zwrot 5 stycznia 2009
    No i co sie zwrocilo? dolar jedzie do gory jak jechal od sierpnia a gielda w
    dol dalej takze jak bylo od sierpnia.