  • Data: 2010-10-13 08:05:58
    Temat: Depozyty czy rachunki walutowe
    Od: "NZSNNW" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gdzie obecnie warto zdeponowac Euro?

    Nie wiem, czy w mojej sytuacji lepszy jest rachunek, czy lepiej otwierac
    depozyty:

    Niewielkie kwoty, nieregularne wplaty niewielich sum raz-dwa razy w miesiacu.
    Wyplaty - nie potrafie przewidziec, na teraz nie potrzebuje wyplacac, a raczej
    odkladac.

    Jaki bank prowadzi najkorzystniejszy rachunek lub lokate?

    Sa takie rachunki bez oplat dobrze oprocentowane?

    W jakich bankach korzystacie z rachunkow i lokat dla Euro?

    NZS