  • 1. Data: 2007-07-15 17:22:26
    Temat: Debet w Inteligo - brak spłaty
    Od: "Nordon" <n...@W...gazeta.pl>

    Czy ktoś się może orientuje co się dzieje w przypadku braku spłaty debetu w
    Inteligo? Bank nalicza 15 zł, to wiem. Czy może to również oznaczać zamknięcie
    przez bank limitu debetowego (lub zmniejszenie)? Jak wygląda tutaj praktyka
    Inteligo, jak daleko sięga jego tolerancja?;) albo może inaczej: po jakim
    czasie musze spłacić debet, by go utrzymać?

  • 2. Data: 2007-07-15 20:43:02
    Temat: Re: Debet w Inteligo - brak spłaty
    Od: J Tiptree <JT*@onet.pl>

    Nordon napisał(a):
> [...]
    > Inteligo, jak daleko sięga jego tolerancja?;) albo może inaczej: po jakim
    > czasie musze spłacić debet, by go utrzymać?

    A umowę czytałeś?

    --
    Tip

  • 3. Data: 2007-07-15 20:48:03
    Od: "Nordon" <n...@N...gazeta.pl>

    J Tiptree <JT*@onet.pl> napisał(a):

    > A umowę czytałeś?

    Czytałem. Nie ma w niej odpowiedzi na moje pytania.

  • 4. Data: 2007-07-15 21:10:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Nordon wrote:

    > Czytałem. Nie ma w niej odpowiedzi na moje pytania.

    Przeczytaj jeszcze raz.

  • 5. Data: 2007-07-15 22:30:25
    Od: "Nordon" <n...@N...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Przeczytaj jeszcze raz.

    A Ty przeczytaj jeszcze raz moje pytania. Regulamin stwierdza co bank *może*
    zrobić, a ja pytałem się o *praktykę* banku odnoszącą się do przeterminowanych
    debetów.

  • 6. Data: 2007-07-16 13:40:59
    Od: ygnacy <y...@p...onet.pl>

    Nordon wrote:

> [...]
    > tutaj praktyka Inteligo, jak daleko sięga jego tolerancja?;) albo może
    > inaczej: po jakim czasie musze spłacić debet, by go utrzymać?

    Ja miałem miesiąc z kawałkiem opóźnienia i nic strasznego się nie stało.
    Wysłali kilka smsów i na tym się skończyło.
    Limitu nie zmniejszyli.
    Jak już wszystko z pieniążkami wróciło do normy, to po jakimś pół roku
    zaproponowali zwiększenie z 1 do 2 k.